Kundorienterad Supporttekniker

Kundorienterad Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig med teknisk supportvana och som vill arbeta i en mångfacetterad roll. Här får du jobba i ett sammansvetsat team där service, kvalitet och kundrelationerna är i fokus. Bli en viktig del av vår fortsatta utvecklingsresa! ✨🚀

Vilka är vi på CAB?
Vi är ett IT-produktbolag med en lång historia av entreprenörsanda och kreativ idérikedom. Utveckling och innovation har alltid varit starka drivkrafter hos oss, vilket speglar sig i vårt sätt att ta oss an nya utmaningar.

Våra produkter och tjänster används vid skade- och reparationshantering inom fordons, fastighets- och försäkringsbranschen samt inom sjuk- och hälsovård. Vårt mål är att skapa tjänster som effektiviserar och förenklar våra kunders vardag så att de i sin tur kan fokusera på att skapa mervärde i sina verksamheter.

Du kommer att jobba på ett företag vars produkter och tjänster har ungefär 40.000 användare i systemen och över 2.6 miljoner kalkyler och bokningar utförs varje år. Det gör oss mycket stolta!

Om tjänsten

Vi erbjuder dig en plats i ett sammansvetsat supportteam, där service och kundfokus utgör själva kärnan. Tillsammans säkerställer ni en support som sker snabbt och kvalitativt. Vår support har en mångsidig funktion i verksamheten och spelar en viktig roll i vårt kontinuerliga utvecklingsarbete.

Du kommer i ditt arbete hantera en stor variation av supportärenden. Detta innebär bland annat att ge teknisk användarsupport i verksamhetens produkter och guida våra kunder i hur de hanterar systemen på bästa sätt. Du arbetar även med att identifiera och lösa tekniska problem som kan kräva omfattande utredningar samt registrera nya kunder och hantera uppgifter av enklare administrativ karaktär.

Som supporttekniker har du även en viktig funktion i att identifiera specifika kundbehov och ta dem vidare inom organisationen, så att vi på bästa sätt kan utveckla våra produkter för ökad kundnöjdhet.

När du utvecklas, utvecklas vi!
Här blir du en del av ett företag med stark tillväxt. Vi förespråkar en lärandekultur som bygger på att vi ständigt lär av varandra och där kompetensutveckling ses som en framgångsfaktor. Detta gör att vi gärna tar till oss ny teknik och framgångsrika arbetsmetoder.

Distansarbete
Vi arbetar enligt en flexibel hybrid arbetsmodell där arbete från hemmet är lika självklart som att vara på kontoret, något vi tror ger de bästa förutsättningarna för en bra balans mellan privat- och arbetsliv.

🏼 Klicka här och läs mer om vårt förmånspaket och hur vi strävar efter att alltid vara en riktigt bra arbetsplats! (https://cabgroup.teamtailor.com/pages/vart-erbjudande-med-guldkant)

Vem är du?

Nu söker vi dig med teknisk supportvana som vill arbeta i en mångfacetterad roll.

Vi tror att du trivs med långsiktigt arbete där du får bygga långvariga kundrelationer. Du har lätt för att skapa förståelse för kunden och deras verksamhet samtidigt som du stödjer dem i användningen av mjukvara och tekniska system.

Det är meriterande om du tidigare har arbetat med någon av CABs systemtjänster och/eller inom IT-support. Det viktigaste är dock att du har en teknisk förståelse och är van att med trygg hand lotsa kunderna framåt i olika frågeställningar.

Eftersom rollen innebär en del intern samverkan med både produktledning och utvecklingsteam så ser vi gärna att du trivs med att jobba i team och att du motiveras av att uppnå mål tillsammans.

Låter det som något för dig? Tveka inte att söka redan idag!



På CAB vill vi ta tillvara de kvalitéer som mångfald tillför verksamheten och välkomnar därför en bredd av sökande till tjänsten. I vår kompetensbaserade rekryteringsprocess tror på devisen ”hire for attitude”. Det är viktigt för oss att veta att du är motiverad och engagerad i ditt arbete samt vad du kan åstadkomma här och nu- och även i framtiden. Kanske knockar du oss med ett ess i rockärmen!

Urval sker löpande men annonsen ligger ute till 2022-08-31

I den här rekryteringen samarbetar vi med TNG. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att i första hand kontakta Jenny Nilsson, tfn : 070-491 37 16 eller jenny.nilsson@tng.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CAB Group
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 augusti 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024