OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundprojektledare - Support Arbetsuppgifter Kundprojektledaren arbetar med att driftsätta BRP-Systemet på kundföretag och ger fortlöpande support till de kunder som redan har systemet i drift. Kundprojektledaren är specialist på systemet och ger kunderna råd om hur det används på bästa sätt i deras verksamhet. I arbetsuppgifterna ingår bland annat: Projektledning - planering Informationsinsamling Systemkonfigurering Utbildning och support Normalt äger arbetet rum i företagets lokaler med koppling till kunderna via Internetanslutning. Resor till kundföretagen förekommer vilket kan innebära en lång dag med tidig avfärd och sen hemkomst. I enstaka fall kan det bli fråga om övernattning. Eftersökta kvalifikationer Utbildning Högskoleutbildning med data eller teknisk inriktning Företagsekonomi Projektledning Körkort Erfarenhet Den person som eftersöks har gedigen erfarenhet av projektarbete och projektledning. Kunskap i databaser och SQL är ett måste. Systemet drivs oftast i nätverksmiljö vilket kräver förståelse för datornätverk och nätverkskommunikation. Övriga egenskaper Du har lätt för att kommunicera, villig att ge service och lösa de problem som dyker upp. Du är lugn, stresstålig, självgående och gillar att ha ordning och reda.