OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för service? Vill du möta kund i olika kanaler? Då är det dig vi söker!
Hos oss på Swedbank Kundcenter har du en möjlighet att:
- Vara Swedbanks ansikte utåt och ge högsta service till våra kunder
- Jobba i flera olika kanaler (skrift, sociala medier, telefoni, chatt)
- Arbeta både självständigt och i team
- Utveckla dina kunskaper om affärer, bank och ekonomi
- Arbeta varierande arbetstider dag, kväll och helg
Vi söker dig som:
- Har en härlig inställning där ditt fokus är att göra affärer med hög effektivitet och kvalité
- Är engagerad, flexibel, ansvarstagande och delar bankens värderingar öppen, enkel och omtänksam
- Tar ansvar för att du förstår, prioriterar och levererar dina mål
- Är stresstålig
- Har en god kommunikationsförmåga i svenska och engelska
På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.
Bli en del av vårt team och...
en viktig kugge i vår strävan mot vår strategiska inriktning. Vi arbetar för att göra kundmöten i världsklass, där vi jobbar mot gemensamma mål och där varje individuell prestation är viktig för att vi tillsammans ska nå framgång i teamet. För mig är det viktigt att du trivs med det du jobbar med och mår bra. Av mig får du ett tydligt och nära ledarskap där jag vill vara ett bra stöd för dig i din personliga utveckling." Helene Kjellsdotter, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2022-05-31.
Arbetsplats: Östersund
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Helene Kjellsdotter, +46 73 824 32 55
SACO: Henrik Joelsson
Finansförbundet: Anna-Maria Brehmer, +46 70 654 23 87
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.