OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Göta Energi är det lilla elbolaget i framkant. Vi utmanar och inspirerar elbranschen med nya tjänster. Hur då? Det är egentligen ganska enkelt: Vi lyssnar på kunderna istället för branschen. Det var så vi kom på våra tjänster El till inköpspris och El-konto. Vi såg ett behov och hittade en lösning. Flera andra elbolag har inspirerats av oss och erbjuder idag liknande tjänster. Vårt sätt att arbeta har formats av vår historia. Göta Energi grundades 2005 som ett litet lokalt företag, när Västringen och Brukskraft slogs ihop. Därför hade vi med oss lång erfarenhet och nära kundrelationer redan från start. Därifrån kunde vi utveckla nya tjänster och växa. Idag har vi kunder i hela Sverige. Men vi kommer aldrig att växa ifrån god service. Sedan 2010 ägs Göta Energi av Hafslund ASA - en norsk koncern som är en av Nordens största inom elbranschen. Hafslunds erfarenheter är ett viktigt stöd, men vi arbetar i stort sett på samma vis som alltid. Nära dig som kund.
För Göta Energis räkning söker Oddwork nu en driven, fartfylld och resultatinriktad medarbetare för Savedesk på kontoret i Kungälv. På avdelningen arbetar du dagligen med att utveckla kundrelationer med bolagets nya samt befintliga kunder för ett ökat affärsutbyte inom Göta Energi’s utbud. Du arbetar utifrån ett kundtjänstuppdrag, där uppsägningarna eller kundrelationscyklerna hanteras med syfte att aktivt vända avslutande kunder och återupprätta en fortsatt god kundrelation. För att lyckas i rollen krävs det att du har erfarenhet av arbete med kundkontakt och förstår förhållningsättet gentemot kunder som av olika anledningar vill ändra sitt avtal. Man tar ett stort ansvar för kundens problem och gör sitt yttersta för att kundens behov ska lösas vid första kontakt. Som Savedesk på Göta Energi är du en del av ett framgångsrikt och ambitiöst team som har sin stolthet i att hjälpa kunder till bättre elavtal.
?
ARBETSUPPGIFTER
* Ta emot inkommande samtal ifrån kunder som vill avsluta eller ändra sitt abonnemang
* Att lyssna och föra en dialog för att hitta en bra lösning för kund
* Du vill nå och överträffa din budget varje vecka
* Vara delaktig i bolagets utveckling och framgång
* Jobba självständigt mot resultat men alltid som en naturlig del av teamet
VI SÖKER DIG SOM…
... tar försäljning och kundvård på största allvar och som drivs av att arbeta med service i världsklass. Tidigare erfarenhet av försäljning eller kundtjänst är meriterande men det viktigaste är att du har personligheten och ambitionen att lyckas. Du är kreativ och prestationsinriktad, men ser dig själv som en lagspelare där du och ditt team gemensamt når högt uppsatta mål.
Det är även viktigt att du:
* Är en självgående och kundorienterad personlighet
* Är strukturerad och ansvarstagande
* Är förtroendeingivande med en glödande energi och entusiasm
* Gillar att jobba mot uppsatta mål, budgetar och resultat
* Är långsiktig och vill utvecklas i ett spännande bolag
Vad Göta Energi erbjuder dig
Du erbjuds en tjänst i ett expansivt bolag där du kommer att utvecklas både professionellt och privat. Genom ditt ansvar som kundrådgivare i försäljningsorganisationen kommer du att ges stora möjligheter att vara med och påverka hur företaget utvecklas framåt. Det finns för rätt person möjlighet att på sikt växa inom organisationen samt goda möjligheter att påverka din yrkesmässiga utveckling vidare.
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid?
PLATS: Kungälv?
LÖN: Fast lön + bonus
KONTAKT: victoria@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)?
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2015-07-04
Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och IT. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.
Kontaktpersoner på detta företaget
Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562