Kundrelationsansvarig

Kundrelationsansvarig

Arbetsbeskrivning

I rollen som Kundrelationsansvarig är ditt fokusområde våra kunders upplevelse av oss. Du arbetar i samtliga processer och finns till stöd för samtliga medansvariga på företaget i kundärende. Du arbetar både proaktivt för att skapa förutsättningar samt blir inkopplad vid kundstörningar.                    
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Daglig kommunikation med våra kunder, både genom fysiska möte och digitala kanaler
Analyserar kundnöjdhetsundersökningar
Återkopplar och coachar kollegor
Driver projekt för ökad kundtillfredsställelse
Överta ärende där kundstörning uppstått
Ansvarig för hantering av hot alerts
Är det dig vi söker?
Du som söker är en mycket god kommunikatör med minst 1-2 års arbetslivserfarenhet av reklamationshantering och kundvård. Du hanterar både det svenska och engelska språket i tal och skrift, innehar B-körkort. Erfarenhet från bilbranschen är ett krav. Som person är du ansvarstagande med en god problemlösningsförmåga. Du är konsultativ i ditt arbetssätt och innehar en god social förmåga. Du trivs i ett högt arbetstempo och tillsammans med dina kollegor strävar du ständigt efter att leverera hög kvalitet och få nöjda kunder.
Tjänsten
Tjänsten är en heltidstjänst med placering i Helsingborg. Vi erbjuder arbete i en spännande verksamhet med goda möjligheter till personlig utveckling.  
Ansökan
Då vi arbetar med löpande urval till tjänsten ber vi dig att ansöka omgående.

Kontaktpersoner på detta företaget

Dennis Mårtensson

Ted Ekberg

Christian Törnqvist

Oscar Gustafsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bildeve AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 mars 2020
  • Ansök senast: 17 april 2020

Besöksadress

Bergavägen
None

Postadress

Bergavägen
1283, 25466

Liknande jobb


19 april 2024

Reklamationshantering

11 april 2024

13 mars 2024

5 mars 2024