Kundreskontra ekonom

Arbetsbeskrivning

Kundreskontra ekonom till vår kund i city Du kommer att arbeta i vår kunds kundreskontra främst med kravhantering och betalnings påminnelser.Du kommer också boka inbetalningar samt eventuellt en del inkassohantering. Vi söker dig som har erfarenhet av kundreskontra arbete och kravhantering.Vår kund arbetar i SAP/R3 varför erfarenhet av det är mycket önskvärt.Du kommer ha mycket kontakt med danska kunder och kunskaper i danska är därför starkt meriterande.Som person är du prestigelös, effektiv och van vid snabba puckar. Uppdraget startar omgående och pågår under ca 2 månader.Först och främst letar vi efter dig som vill arbeta heltid.För rätt person, med rätt erfarenhet finns även möjlighet till att arbeta deltid. Intervjuer sker löpande.Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Want
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 9 oktober 2009
  • Ansök senast: 8 november 2009

Liknande jobb


Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010