OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker Randstad en kundreskontrahandläggare.Vår kund är en internationell koncern som har sitt huvudkontor i Rödovre, Danmark.Företagets kreditavdelning behöver nu förstärkas med en kundreskontrahandläggare som ska arbeta gentemot den svenska marknaden.Arbetsuppgifter Arbete med den svenska kundreskontran och arbetsuppgifterna innefattar: Registrering av kundinbetalningar, göra avstämningar.Betalningspåminnelser, skriftlig och muntlig kommunikation med kunder.Kreditbedömning/-bevakning.Registerunderhåll, lägga upp nya kunder.Inkassohantering.Samt övriga på avdelningen förekommande arbetsuppgifter.Utbildning/Erfarenhet Vi tror att du som söker har relevant utbildning / erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Det är viktigt att du kan arbeta självständigt i enlighet med koncernens kreditpolicy under ledning av kreditchefen.Kunskaper i danska språket är inget krav.Du har datavana och goda kunskaper i Office-paketet.Personliga egenskaper I rollen som kundreskontrahandläggare ser vi en person som är noggrann, flexibel och handlingskraftig.Du är kommunikativ och professionell i ditt yrkesutövande och har lätt för att samarbeta.Tjänsten är på heltid och med anställning hos vårt kundföretag.Placering är i Rödovre, Danmark.Det är viktigt att du förstår innebörden av att arbeta i Danmark.Möjlighet till samåkning finns, från Eslöv-Lund-Malmö.Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt, enligt överenskommelse.Vi arbetar med ett löpande urval så välkommen med din ansökan snarast, dock senast den 30 augusti 2010.[ Vi ser fram emot din ansökan![ [
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina von Platen
+46 406980805, +46 406980805
Charlotta Lundblad
+46 040 6980802
Nina Jansson
0729-88 95 05
Annicka Nilsson
Pernilla Nicklasson
+46 (0)729-88 95 07
Nina von Platen
+46 (0)729 88 95 06
Maria Kastensson
+46 (0)729 88 95 04
Charlotta Lundblad
+46 (0)12 226 90 00, +46 (0)72 988 95 03
Pelle Thorsen
Martin Gruber
+46 12-226 9512, +46 729-889512