OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemannia är ett svenskägt och komplett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen.Ledningen för Bemannia har över 25 års erfarenhet och har mycket välutbildade och kompetenta medarbetare.Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Kontor, Ekonomi, IT, Fastighet, Lager & Industri.Bemannia finns i trivsamma lokaler på Sveavägen i centrala Stockholm. Nu söker vi en kundsamordnare till vår kund i Stockholm.Tjänsten är på heltid med start omgående.Arbetsuppgifter: .Kundmottagning i reception, både via telefon och besök .Hantering av nycklar och elektroniska brickor .Daglig kontakt med entreprenörer, AL, OC, teamet, felanmälan, Bobutiken, besiktningsmän och övriga i koncernen. .Informera om frågor gällande boendet .Administrativa uppgifter såsom utskrift av informationsmaterial, fakturahantering, uppföljning och statistik mm. .Bedriva uppsökande verksamhet för att skapa delaktighet hos våra hyresgäster, för att främja boinflytande, tex dörrknackning, i samband med förändringar i fastigheten, gården mm. .Visning av lägenheter och lokaler inom området .Besiktning .Bostadsmöten .Ärendehantering i MoA Kompetenskrav: .Flerårig yrkeserfarenhet .Gymnasie- eller yrkesutbildning, 3-årig .Goda kunskaper i SMART365 och MoA Personliga egenskaper: . Organiserad och detaljorienterad .Förmåga att arbeta med ständiga förbättringar .Förmåga att arbeta förebyggande .Förmåga att möta kunder i svåra situationer .Dela kunskap, stödja och hjälpa andra inom arbetsgruppen .Kundinriktad och bekväm i det personliga mötet med kunden Övrigt: .Svenska flytande i tal och skrift . Engelska, andra språk är meriterande .Goda kunskaper i Officepaketet .B-körkort Om Du finner denna tjänst intressant så skicka in Din ansökan innehållande CV samt ett personligt brev snarast då urval och intervjuer sker löpande.Välkommen med Din ansökan!Bemannia - Rätt Person Direkt