Kundservice - Energibolag - Lund

Kundservice - Energibolag - Lund

Arbetsbeskrivning

Uppdraget är att svara i telefon, mail och chatt. Även kunna hantera lättare administrationsuppgifter såsom listor som ska registreras. Kundservicemedarbetare ska kunna manövrera en god service till våra kunder i telefoni, chatt och mail, hålla sig uppdaterade kring vårt utbud (produkter och tjänster), god systemkunskap (lätt för att se hur system ska användas), kunna formulera sig i skrift och hög grad av samarbetsförmåga. Stresståliga och förändringsbenägna personer krävs inom en kundservice i energibranschen. Våra värdeord är mod, ansvar och engagemang och dessa är vägledande i vårt arbete. Viktigt i uppdraget är också att bidra till att utveckla vår kundservicefunktion. Branschen är i förändring och vi är ett kul gäng.

Kravspecifikation:
Skallkrav:
trevlig attityd,
ansvarstagande,
lösningsorienterade,
serviceinriktade,
samarbetsförmåga,
tidigare erfarenhet av kundservice eller någon form av kundbemötande till konsument.


Börkrav:
tidigare erfarenhet av energibranschen eller annan teknisk supporterfarenhet som krävt komplexa samtal.
Kunna hantera komplicerade kundsamtal såsom kunder som har svårt att betala eller liknande oro.

Kontaktpersoner på detta företaget

Elin Gheljai
0737269816
Jenny Frank
0728-560153
Elin Gheljai

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Danda
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2024
  • Ansök senast: 1 juni 2025

Besöksadress

Stora Nygatan 55, Malmö
None

Postadress

Stora Nygatan 55
Malmö, 21137

Liknande jobb


24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010