OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsbeskrivning Lindorff Group AB är an av Europas ledande aktörer inom hantering av kundfodringar och andra tjänster genom outsourcing. Vi finns representerade i 14 länder och ägs av Investor AB och Altor Equity Fond. I Sverige är vi 400 medarbetare fördelade på tre kontor: Stockholm, Göteborg och Linköping. Tillsammans omsätter vi 800 miljoner kronor årligen. Lindorff Customer Services AB är beläget i Linköping och vi är ca 120 medarbetare. Verksamheten bedrivs inom tre affärsområden: Technical Support, Retail och Collection. Välkommen att läsa mer på www.lindorff.se. Nu söker vi 13 stycken kundservicemedarbetare till vår Collectionavdelning för mobiloperatören 3 (Hi3G Access AB). Arbetsbeskrivning Via telefonsamtal hantera samtliga inkassofrågor från gäldenärerna; betalning, registrering, utslag, domslut, fakturafrågor mm. Kvalifikationer och förutsättningar Gymnasial utbildning, gärna med ekonomisk inriktning Intresse för privatekonomi Mycket goda kunskaper i svenska - i tal och skrift Goda kunskaper i engelska - i tal och skrift Datavana (Microsoft Office) Som person är du Noggrann Serviceinriktad Förtroendeingivande Driven Ansvarstagande Att jobba med inkassoverksamhet ställer höga krav på personlig mognad och integritet.