Kundservice med kunskap om stockholmstrafiken

Arbetsbeskrivning

OM PROFFICE Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. TJÄNSTEBESKRIVNING Vi söker en kundtjänsthandläggare för uppdrag hos en av våra kunder. Som kundtjänsthandläggare hanterar du inkommande ärenden av skilda slag. Med hög tillgänglighet och kunskap stödjer du inringande kunder med information. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Att på ett professionellt sätt hantera de ärenden som kommer in både av handläggande, informativ, rådgivande, stödjande och påverkande karaktär. - Att med hög servicekänsla hantera alla ärenden samt dokumentera vissa ärenden. - Att återkoppla ärenden främst inom den egna organisationen men ibland även externt. - Att återföra de synpunkter och önskemål som kunderna har till berörd del i organisationen och på så vis medverka i utvecklingen av verksamheten. - Att arbeta aktivt med systemet Kundskap. Arbetet är självständigt och styrs av ärendeflödet. Du kommer huvudsakligen besvara samtal som rör stockholmsområdet. Du ingår i ett team på åtta personer. Arbetstid schemalagt kl.7-15.30 och kl.10.30-19.00 med placering i Stockholm. Uppdraget är på heltid och kommer att pågå fram till juni 2011. Under uppdraget kommer du att vara anställd hos Proffice och uthyrd till kunden. Uppdraget startar omgående. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är snabb på att lära dig och van vid att hålla i många trådar samtidigt. Du är duktig på att arbeta i olika system och har ett geografiskt sinne. Du har tidigare arbetat i kundtjänst och har lätt för att sätta dig in i en ny organisation och ett komplext arbetsområde. Då du kommer att hålla i många kontakter vill vi att du är kommunikativ, lyssnar på kunden och har hög servicekänsla. Arbetet kräver kreativ och analytisk förmåga att lösa problem. Anvisningar och rutiner finns delvis men en stor del av arbetet sker självständigt. Du har B-körkort och det är mertiterande om du har erfarenhet av att köra i stockholmområdet. Kanske har du kört taxi eller budbil. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Ytterligare ett språk ses som en merit. Välkommen att ansöka redan idag via vår hemsida! Urval sker löpande.

Sammanfattning

Liknande jobb


24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010