OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Område : Köpenhamn/Örestaden Arbetsbeskrivning : Tjänsten innebär kundservice på finska och svenska för ett online spelföretag.Huvudsakliga arbetsuppgifter: hjälpa kunder med deras konto, svara på frågor om spelen, pengaöverföringar etc.Betalningar och marknadsföringskampanjer. Utvecklingsmöjligheter : För rätt person finns det många utvecklingsmöjligheter i och med nya projekt, och företagspolicyn är att först söka efter kandidater internt innan extern annonsering sker. Utbildning : Vi kräver ingen specifik utbildning så länge du har rätt inställning. Erfarenhet : Kunskap och erfarenhet från kundtjänst och Call Center är en fördel men inget krav. Personliga kvalifikationer : Vi kräver att du har mycket goda färdigheter gällande kundservice, en positiv attityd och hög stresströskel.Du kan uppvisa ett klanderfritt utdrag ur straffregistret, eftersom du kommer att hantera betalningar. Språkkunskaper : Flytande i finska och svenska, både muntligt och skriftligt.God kunskap i det engelska språket. IT-kunskaper : Ingen specifik kunskap.Intresse för datorspel är meriterande. Om arbetsgivaren : Vår klient, som är verksam över hela världen i mer än 20 länder, kan erbjuda dig en heltidstjänst 5 dagar i veckan, måndag till söndag, från kl.16.00 - 24.00, vilket motsvarar 37 timmar per vecka. Du kommer att få nödvändig produkt- och kundserviceträning.Du är omgiven av kvalificerade kollegor i ett ungt och dynamiskt team.Företaget kan erbjuda förmåner som förmånliga lunchkuponger, friskvård, lönsamt pensionssystem och hälsovårdsförsäkring. Lön : Enligt överenskommelse Startdatum : 4:de eller 11:e september 2008.Vid tid för anställningen kommer du att genomgå 5 dagars utbildning med introduktion av klientens hemsida och verktyg.