Kundservice till exklusivt bilföretag

Arbetsbeskrivning

Information om uppdraget: Vi söker nu en serviceinriktad, glad och noggrann person till vår kunds kundserviceavdelning. Vårt kundföretag är ett exklusivt bilmärke som kännetecknas av tradition och kvalitet, de har nu behov av att förstärka sin kundservice med en person. Kundserviceavdelningen hanterar frågor, synpunkter och eventuella klagomål från privatpersoner och företag och du fungerar som företagets ansikte utåt i kontakt med kunderna. I ditt arbete besvarar du samtal, mejl och post och bedömer olika ärenden, din uppgift är att ge kunden ett trevligt, korrekt och serviceinriktat bemötande. Du arbetar tillsammans med en trevlig kollega som har lång erfarenhet från kundservice hos bolaget. En del av arbetet går också ut på att skapa standardmallar för brev och mejl som sedan är underlag för personligare utformningar. Du får arbeta på ett trevligt företag med ett högkvalitativt varumärke och i fräscha lokaler. Krav på person: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kvalificerad kundservice. Du har förmåga att bemöta kunder som förväntar sig "det lilla extra" och du är vänlig men har också hög integritet. Du håller det du lovar och vänder på stenar för att hitta lösningar som kan passa både vårt kundföretag och vår kunds kunder. För att trivas och lyckas i rollen krävs stor initiativtagande och att du är trygg i dig själv. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och får gärna tidigare ha någon erfarenhet från ?skrivrelaterade? uppgifter. Vi vill att du som söker har hunnit skaffa dig minst fem års arbetslivserfarenhet, varav något år bör vara inom kundservicebranschen. Vi ser gärna att du som söker tjänsten har ett intresse för bilar. Start: 1 juli 2010 Omfattning: Heltid, tillsvidare Arbetstid: 8-17 Plats: Solna Lön: Individuell lönesättning

Sammanfattning

Liknande jobb