OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vill du arbeta i ett av Sveriges bästa kundserviceteam?
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration.
Arbetsuppgifter
Till Lernias Växel/Kundservice söker vi dig med genuin servicekänsla! Växel och kundservice ska förenkla kontakten för våra kunder genom att vara "en väg in" där många frågor kan besvaras och rätt vägledning kan ges redan vid den första kontakten. Som kundserviceagent på Lernia ska du informera, upplysa och ge råd till våra kunder mestadels via telefon eller via e-post. Dina främsta arbetsverktyg är telefon, dator och sociala medier.
Formell kompetens
Grundkrav är slutförd gymnasieutbildning eller motsvarande.
Din bakgrund
För att vara aktuell för tjänsten som Kundserviceagent är det en förutsättning att du har god datorvana samt en bakgrund inom växel och/eller kundservice. Meriterade är om du har jobbat med Telecoachning tidigare samt om du har erfarenhet av växelarbete. Viktigast är viljan att ge god service, ha ett tydligt tal och trevligt bemötande. Engelskan måste vara god i såväl tal som skrift och även andra språk är önskvärda, gärna arabiska.
Personliga egenskaper
Vi vill att du är en person som gillar att jobba i team. Då vi jobbar i en verksamhet som är i ständig förändring tror vi att du är en person som kan jobba i högt tempo och med förmågan att ha många bollar i luften. Du ska vara representativ och utåtriktad. Kvalité är viktigt och du måste vara beredd på att vi jobbar med inspelning av samtal och ser det som en utvecklingsmöjlighet. Du måste även gilla att ta reda på saker på egen hand och inte vara rädd för att fråga om hjälp.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Provanställning/Heltid/Malmö
Du blir anställd av Lernia Bemanning och uthyrd till Lernias Kundservice.
Tillträdesdag
Enligt överenskommelse
Information
Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut och vi ser därför att du ansöker så fort som möjligt. Du söker tjänsten på www.lernia.se. Inga ansökningar tas emot via e-mail. Välkommen med din ansökan!
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Mimmi Nilsson
0722-54 11 63
Mimmi Nilsson
Amy Frick
0722-54 17 68
Charlotta Stjärnfäldt
Susanne Moe
072-25 411 54
Anette Johansson
0722541166
Yvonne Jonsson
0722-541165
Mimmi Nilsson
0722-541163
Yvonne Jonsson
Carina Costa-Correa