Kundserviceagent till Lernia AB

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Vill du arbeta i ett av Sveriges bästa kundserviceteam?

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration.

Arbetsuppgifter

Till Lernias Växel/Kundservice söker vi dig med genuin servicekänsla! Växel och kundservice ska förenkla kontakten för våra kunder genom att vara "en väg in" där många frågor kan besvaras och rätt vägledning kan ges redan vid den första kontakten. Som kundserviceagent på Lernia ska du informera, upplysa och ge råd till våra kunder mestadels via telefon eller via e-post. Dina främsta arbetsverktyg är telefon, dator och sociala medier.


Formell kompetens

Grundkrav är slutförd gymnasieutbildning eller motsvarande.

Din bakgrund

För att vara aktuell för tjänsten som Kundserviceagent är det en förutsättning att du har god datorvana samt en bakgrund inom växel och/eller kundservice. Meriterade är om du har jobbat med Telecoachning tidigare samt om du har erfarenhet av växelarbete. Viktigast är viljan att ge god service, ha ett tydligt tal och trevligt bemötande. Engelskan måste vara god i såväl tal som skrift och även andra språk är önskvärda, gärna arabiska.


Personliga egenskaper

Vi vill att du är en person som gillar att jobba i team. Då vi jobbar i en verksamhet som är i ständig förändring tror vi att du är en person som kan jobba i högt tempo och med förmågan att ha många bollar i luften. Du ska vara representativ och utåtriktad. Kvalité är viktigt och du måste vara beredd på att vi jobbar med inspelning av samtal och ser det som en utvecklingsmöjlighet. Du måste även gilla att ta reda på saker på egen hand och inte vara rädd för att fråga om hjälp.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Provanställning/Heltid/Malmö
Du blir anställd av Lernia Bemanning och uthyrd till Lernias Kundservice.

Tillträdesdag

Enligt överenskommelse

Information

Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut och vi ser därför att du ansöker så fort som möjligt. Du söker tjänsten på www.lernia.se. Inga ansökningar tas emot via e-mail. Välkommen med din ansökan!

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Mimmi Nilsson
0722-54 11 63
Mimmi Nilsson

Amy Frick
0722-54 17 68
Charlotta Stjärnfäldt

Susanne Moe
072-25 411 54
Anette Johansson
0722541166
Yvonne Jonsson
0722-541165
Mimmi Nilsson
0722-541163
Yvonne Jonsson

Carina Costa-Correa

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Malmö
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 10 januari 2017

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Malmö
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Malmö, 21733

Liknande jobb


6 maj 2024

Kundkommunikatör till Coor i Borlänge

Kundkommunikatör till Coor i Borlänge

3 maj 2024

2 maj 2024

30 april 2024