Kundserviceassistent i Göteborg

Kundserviceassistent i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Konsultuppdrag där du kommer att stötta en kundserviceavdelning samt utvecklas som kundtjänstmedarbetare. Sök tjänsten idag!

Om uppdraget

Nu söker vi en erfaren kundtjänstmedarbetare till vår kund inom den offentliga sektorn i Göteborg. Detta är ett konsultuppdrag som har en omfattning på 100% som startar omgående efter överenskommelse och pågår i 6 månader framåt. Du kommer arbeta under kontorstid och utgå från kundens huvudkontor.

Dina arbetsuppgifter

Som kundserviceassistent ingår du i ett större team med kollegor nära dig. Du behöver vara en kreativ lagspelare som tar ansvar och ser möjligheter, är bra på problemlösning och har hög stresstålighet. Du är serviceinriktad och sätter alltid kunden i fokus.

Rollen som kundserviceassistent innebär att du söker information på webben och internt inom organisationen. Du har många kontakter via telefon och mejl, och fungerar som länk mellan förvaltningen och våra entreprenörer, de som hämtar avfall hos göteborgarna. Du får i jobbet ett brett kontaktnät och stor kunskap om förvaltningen. Som kundserviceassistent har du daglig kontakt med kunderna och det är då viktigt att ha en god förståelse för kundernas behov.

Dina kvalifikationer

Du har flera års erfarenhet av kundservice på telefon och mejl. Vi ser också gärna att du har tidigare erfarenhet av arbeta med service inom VA och avfalls frågor och har kunskap om regelverket för de tjänster som erbjuds fastighetsägare och verksamheter.

- Erfarenhet av kundtjänst (inkommande samtal och mejl)

Meriterande

- gärna erfarenhet av Lime (ärendehantering)

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Roy Hoang, roy.hoang@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 966 76 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2023
  • Ansök senast: 10 november 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


30 april 2024

15 april 2024

Sommarjobba som agent!

Sommarjobba som agent!

15 april 2024