OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Som vikarierande kundserviceassistent arbetar du tillsammans med övrig personal på enheten med att ge en förstklassig service till medarbetare, kunder och entreprenörer som kontaktar oss med sina frågor, synpunkter, beställningar och önskemål.
I rollen som kundserviceassistent har du kundkontakt via telefon och mail. Du har också kontakt med entreprenörer och transportledare. I arbetet ingår även administration av kundärenden. Du arbetar i våra verksamhetssystem BFUS och FetchPlanner, vilka kräver att du har datorvana och lätt för att lära.
Arbetsuppgifter
· Ta emot och hantera ärenden från kunder via mail och telefon.
· Administrativt arbete i affärssystemet.
· I övrigt förekommande arbetsuppgifter inom enheten.
Vi ser gärna att du
· Är student i början av din högre utbildning, och därför har intresse samt möjlighet att vara återkommande vikarie vid arbetstoppar och skollov.
· Har god datorvana.
· Har goda kunskaper i svenska språket både vad det gäller tal och skrift.
· Är bekväm med att kommunicera på engelska.
Personlig förmåga
För att lyckas i rollen som kundserviceassistent krävs att du har god datorvana samt en hög social förmåga och känsla för god service. Du ingår i ett team, därför behöver du vara hjälpsam, ansvarstagande, flexibel, driva dig själv och ha god förmåga till samarbete samt ett bra sinne för ordning.
Eftersom arbetet håller ett högt tempo behöver du klara av att hantera och prioritera flera arbetsuppgifter under press utan att det går ut över ditt bemötande eller kvaliteten på ditt arbete.
Praktisk information
Platser: 4 stycken
Arbetstid: vardagar 8-16.30
Omfattning: du måste vara färdigupplärd och ha möjlighet att arbeta heltid vecka 23-35. Exakt start- och slutdatum kan komma att tidigare- eller senareläggas.
Upplärning: kan ske sammanhängande eller uppdelat på timmar före vecka 23. Vi räknar med en upplärningstid på 40-80 timmar och vill att du börjar din upplärning så snart som möjligt, senast i början av maj månad.
Möjlighet till extrajobb under skollov och arbetstoppar samt kommande somrar kan finnas för rätt person.
Har du frågor eller vill veta mer om tjänsten kontaktar du enhetschef Pernilla Ringström på telefon 042-400 13 89.
Unionens representant Lennart Jensen når du på telefon 042-400 13 01 eller via mail lennart.jensen@nsr.se
Ansökan:
Sänd din ansökan innehållande CV och personligt brev senast den 8 mars via mail till pernilla.ringstrom@nsr.se
Vi tillämpar löpande urval.