Kundservicehandläggare

Arbetsbeskrivning

Resurs Bank är marklandsledare i Sverige inom kundfinansiering åt detaljhandeln och vi satsar inte bara på att behålla denna positionen utan även på att växa vidare på nya marknader. Våra olika lojalitetskort finns i många tusen butiker landet runt. En av våra mest kända uppfinningar är räntefritt som vi lanserade i Sverige redan på 1980 - talet. En annan framgångssaga är vårt Supreme Card som är ett mastercard med oerhört förmånligt bonussystem. Se (www.supremecard.se)

Vår kundservice avdelning är uppdelad i kundservice Sverige, Norge, Danmark och Finland. I våra lokaler i Helsingborg är vi ca 45 handläggare som dagligen servar våra kunder och butiker. Arbetsuppgifterna går ut på att via telefon ge service till våra kunder som har sökt kredit i butikerna och att bevilja dessa krediter när butikerna ringer. Förutom telefonin har vi mycket administration i form av mail, brev, kontomläggningar mm.

Vi förväntar oss:
- Du skall på sikt kunna arbeta kväll och helg.
- Du har god ekonomisk förståelse
- Du har god socialkompetens och är duktig på att kommunicera
- Du kan bevara en proffsig inställning även när vi har arbetstoppar
- Att du har hög arbetsmoral och är villig att hjälpa dina kollegor samt ibland offra dig för teamets bästa.

Personliga egenskaper:
- Du har en positiv inställning och ser dig själv som en god kollega.
- Du har en god humör och drivs av att göra en bra insats
- Du har lätt att lära då vi börjar arbetet med en intensiv utbildning

Du skall helst vara rökfri. Vi ser gärna att du inte har betalningsanmärkningar då du dagligen kommer att arbeta med dessa frågor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Resurs Bank AB
  • 3 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 5 juni 2007
  • Ansök senast: 29 juni 2007

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006