OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning:
Vår framgång håller i sig och vi behöver fler duktiga medarbetare!
Resurs Bank är en del av den Helsingborgsbaserade Resursgruppen, där också företagen Solid Försäkring, Order Hemelektronik, TeleResurs, samt Reda Inkasso ingår. Bolagen har som gemensam affärsidé att serva detaljhandeln och dess kunder. Vi har gjort detta med framgång i snart 30 år, och flera av våra bolag är marknadsledande inom sina respektive områden. Våra företag, med ca: 400 medarbetare finns i moderna lokaler på Väla Norra, Helsingborg.
Resurs Bank är marknadsledare i Sverige inom kundfinansiering åt detaljhandeln och vi satsar på att inte bara behålla den positionen, utan också växa vidare på nya marknader. Våra olika lojalitetskort finns i många tusen butiker landet runt. En av våra mest kända uppfinningar är räntefritt som vi lanserade i Sverige redan på 1980-talet.
För att kunna fortsätta växa som vi gör behöver vi nu utöka vår styrka med fler duktiga medarbetare.
Arbetsuppgifter:
Med kundservice menas att via telefon ge service till de konsumenter eller de butiker som ringer oss för att få hjälp.
Utbildning/Erfarenhet
Våra avdelningar är på olika sätt en del i säljprocessen varför du bör ha lätt för försäljning och kundrelationer. Affärsmässigt beteende är av stor betydelse liksom gott siffersinne. Har du erfarenhet av att ge god service är det ett plus och vi ser gärna att du har ekonomisk bakgrund, gärna på akademisk nivå.
Övriga villkor:
Du är helst rökfri och har hög arbetsmoral. Stor vikt läggs på social kompetens.