Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Jobba hos AdLibris AdLibris internetbokhandel har funnits sedan juli 1997 och är Nordens största internetbokhandel.Nu söker vi förstärkning till vår kundserviceavdelning.Kontoret är beläget vid Vasaparken i centrala Stockholm. Vi söker dig som trivs med att vara i händelsernas centrum, nämligen nära våra kunder och leverantörer.Du kommer bl a att ha hand om våra kunders bokbeställningar och frågor, både via telefon och e-post, samt hålla kontakt med våra leverantörer.Det är viktigt att du tycker om att använda telefonen som arbetsredskap, eftersom du kommer att ha kundservice telefontjänst som huvudsyssla. Vi tror även att du är en person som har lätt att samarbeta med andra och som tycker om att arbeta i ett mindre företag, samt har erfarenhet från något serviceyrke.Det är en fördel om du är van vid att arbeta med hjälp av dator. Vi tror att du har en utbildning i litteratur och/eller ett brinnande bokintresse.Det är meriterande om du förutom svenska även kan något annat nordiskt språk i tal och skrift. I och med att tempot ofta är högt och arbetsuppgifterna kan komma att variera ställer det höga krav på flexibilitet och anpassningsförmåga, men även noggrannhet.Som vårt ansikte utåt är det även viktigt att du värdesätter god service lika mycket som vi gör och att du är glad och positiv.Arbetet kräver både initiativförmåga och tåga! Om du tycker att det verkar intressant så är du välkommen att anmäla ditt intresse.E-posta din ansökan (personligt brev och CV) till: Skriv Ansökan Kundservice samt ditt namn i ämnesraden. Observera att vi ej accepterar ansökningar annat än via e-post. Vi vill ha din ansökan senast onsdagen den 16 april 2008. Tillträdesdag: så snart som möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adlibris AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 9 april 2008
  • Ansök senast: 16 april 2008

Liknande jobb


Fastighetsingenjör

9 januari 2006

Servitör/Servitris

10 januari 2006

Byggnadsträarbetare

11 januari 2006

Annonsproducent

13 januari 2006