OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
till ett nytt uppdrag på vår site i Stockholm Att arbeta som agent innebär att hantera kundkontakter i enlighet med uppdragets villkor såväl som GoExcellents policys och riktlinjer.Som medarbetare hos oss får du alla verktyg som krävs för att lyckas som medarbetare i ett serviceinriktat yrke genom utbildningar och kontinuerlig coachning.Som person bör du vara positiv, social, snabblärd, engagerad samt motiveras av ett högt arbetstempo och tydligt uppsatta mål.Du ska aktivt sträva efter en utveckling av dina resultat.Service och kundfokus är något som du tar för givet samt att lösa problem ser du som en utmaning.Du är proaktiv till naturen och är lyhörd för köpsignaler.Arbetet utförs i ett kontorslandskap där miljön genomsyras av säljanda och resultatfokus.Ett arbete hos oss innebär stor variation då bearbetning av såväl befintliga som nya kunder ingår i dina arbetsuppgifter.Du rapporterar till Teamledare. Du har: Gymnasiekompetens God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga Övriga språkkunskaper är meriterande.Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är ett krav Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete.Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande. Tillsättning enligt överenskommelse, dock löpande under januari-mars.Tjänsternas omfattning är på heltid eller som extraarbete. Vi vill ha din ansökan senast den 31 januari.Genomgång av ansökningar samt intervjuer sker löpande. GoExcellent AB grundades år 2000 (under namnet Excellent AB) och har sedan dess etablerat sig som ett av Nordens tre ledande callcenterföretag.Efter en nyligen genomförd avknoppning från Aditrokoncernen är man idag en pionjär inom sitt område med ett helt nytt affärskoncept som på ett påtagligt sätt stärker kundernas konkurrenskraft. Med runt 20 miljoner kundkontakter per år, 95 miljoner euro i omsättning, verksamhet på 13 orter och 3 000 medarbetare på lönelistan är man en av Nordens största arbetsgivare för ungdomar under 26 år, och på flera orter tillhör man de största privata arbetsgivarna. Bland kunderna finns Canal Digital, DNA, Fortum, Gigantti, PlusTV och Telia.Huvudkontoret finns i Solna utanför Stockholm och man har callcenters i bland annat Kalmar, Piteå, Östersund, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors, med ca 200-300 arbetsplatser vardera.GoExcellent är även etablerade i Belgien och Holland, framförallt som bemanningsföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Malmer
Dan Ericsson
08-501 040 00
Dan Ericsson
Oscar Johansson
08-50 10 40 00
Sofia Stenqvist
Josephine Olsson
Pia Nicklasson
0850104000
Tommy Andersson
Helen Rhodin
+46 8 5010 4000
Peter Korhonen
0850104000