OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hos oss kommer du dagligen att möta kunder och medarbetare via telefon, mail och chatt. I arbetet som kundservicemedarbetare kommer du stötta kunder med merförsäljning, produktfrågor och andra frågeställningar. Du kommer även arbeta med reklamationsärenden via mejl.
Arbetsuppgifter
Kundsupport via chat, telefon och epost
Reklamationshantering
Hjälpa våra kunder via live video shopping
Administrativa uppgifter
Avstämning av nyförsäljning genom kontroll i säljsystemet
Operativt inköp av tillbehörsartiklar
Delegerade uppgifter från närmsta chef
Tjänsten är på heltid med omgående start och du arbetar vardagar måndag – fredag.
Din profil
Det viktigaste för oss är din inställning och ambition och vi söker dig med följande erfarenhet och egenskaper:
Minst 3 års erfarenhet av kundservice via chat, telefon och epost.
Empatisk, tålamod och ett konsekvent bemötande
Analytisk förmåga att förstå helheten
Tydlig kommunikation
Gärna erfarenhet från Zendesk
Tjänsten är på heltid med omgående start och du arbetar vardagar måndag – fredag.
Placeringsort: Sthlm 01 vid Gullmarsplan/Hammarby sjöstad.
Elcykelpunkten erbjuder
Du kommer till ett entreprenöriellt företag som kommer ge dig frihet att bygga vidare på vår digitala affär. Det är ett tight, sammansvetsat team med högt i tak som arbetar mot ett och samma mål och pingismatcher utlovas i gott sällskap om så önskas.
Ansökan
Låter detta intressant? tveka inte att skicka ditt CV snarast. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.