Kundservicemedarbetare / administratör - Electrolux

Arbetsbeskrivning

Ansök snabbt här!... eller på vanligt sätt längre ned.

Electrolux söker till sin kundserviceavdelning  en kundservicemedarbetare  / administratör.  Uppdraget är ett konsultuppdrag med start  28 augusti 2019 och löper på till 27 november 2019, med goda möjligheter till förlängning.  Arbetstiderna är mån-fre kl 8-17.
 
  
I rollen som administratör på vår kundserviceavdelning består de huvudsakliga arbetsuppgifterna i att ta ut produktlistor i Excel från SAP, vårt affärshanteringssystem. Dessa listor kontrolleras för att stämma av vilka produkter som finns tillgängliga, vilka som inte gör det samt för att se över om en likvärdig produkt finns. När detta är gjort kontaktar man kund via telefon för att förklara om vi kan hjälpa till med produktbehovet eller inte. Detta kräver en person som är mycket kommunikativ och serviceminded. En viktig del i ditt uppdrag är att förvalta varje kontakt på ett sätt som både gör kunden nöjd och uppmuntrad till fortsatt samarbete.

Kvalifikationer:
* Mycket goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. God skriftliga kunskaper i engelska.
* God skriftliga kunskaper i engelska.
* Erfarenhet av Excel, meriterande med kunskap i SAP men inget krav.
 
Vem är du:
* Ansvarstagande - du ser självständigt till att dina arbetsuppgifter blir utförda.
* Kontaktsökande - du gillar att föra dialog samt att skapa relationer med personerna du arbetar med.
* Proaktiv - du försöker hela tiden ligga steget före och tar tag i det du ser behöver göras.
* Flexibel - du anpassar dig till situationen för att kunna möta förväntningar och ser hinder snarare som en utmaning än ett problem.
* Lagspelare - det faller sig naturligt för dig att arbeta i team och du trivs med att ha ett nära samarbete med dina kollegor.

Sök redan idag då intervjuer sker löpande, observera att inga ansökningar tas emot via mail ! 
Har du frågor kring tjänsten vänd dig till: 
Sonia.ayoub@nextu.se 

Om Next u
Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons.  För att läsa mer om hur vi jobbar, besök gärna vår  hemsida www.nextu.se 


Sökord: kundservice , kundtjänst , kundsupport , kundservicemedarbetare , kundsupportmedarbetare , kundtjänstmedarbetare , support, merförsäljning , service , kundcenter , kundservicearbetare ,  handläggare , handläggning , service, serviceyrke, kundbetjäning, kundhantering, kundbemötande, service minded, lediga tjänsterAnsök snabbt här!... eller på vanligt sätt längre ned.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingela Haglund
070-770 31 21
Stefan Lidén
070-7709320
Sandra Gustavsson
070-770 31 20
Rekryterare/Konsultansvarig Ingela Haglund
070-770 31 21
Rekryterare/Konsultansvarig Sandra Gustavsson
070-770 31 20
VD Stefan Lidén
070-7709320
Rekryterare/Konsultansvarig Agnes Reuterskiöld
0707 703 120
Rekryterare/konsultansvarig Anneli Grundfelt
070-7707896
Rekryterare/konsultansvarig Stefan Lidén
070-7709320
Rekryteringsassistent Jenny Solum
070-7707896

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Next u AB Stockholm
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Heltid 11 dagar - 3 månader
  • Publicerat: 9 augusti 2019

Besöksadress

Kungsgatan 10 11143 Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 10
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024