Kundservicemedarbetare inom bank till Barona i Falun!

Kundservicemedarbetare inom bank till Barona i Falun!

Arbetsbeskrivning

Söker du erfarenheter inom ekonomi och service? Nu söker vi fler engagerade och serviceinriktade kundservicemedarbetare till Barona i Falun!

Arbetsuppgifter

Som kundservicemedarbetare hos Barona kommer du att arbeta med inkommande samtal där du hanterar ärenden gällande krediter, bankkort, fakturor och betalningar.

Vi söker dig som:

• har tidigare erfarenhet av servicebranschen
• är lyhörd och ansvarsfull
• tycker det är roligt att arbeta mot uppsatta mål
• behärskar svenska och engelska väl i tal som skrift

Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Om bolaget

Barona erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbeta nära din teamledare och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. Vi sitter i fräscha lokaler ca 3 km utanför centrala Falun.

Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.

Vi söker er som kan börja i februari 2020. Tjänsten omfattar heltid och inleds med provanställning. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.

Intervjuer hålls löpande med sista ansökningsdag 23/2, 2020 så skicka in din ansökan redan nu!

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl på linn.stahl@amga.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.

Läs mer här: http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2020
  • Ansök senast: 23 februari 2020

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Hej avgifts- & hyreshandläggare!

Hej avgifts- & hyreshandläggare!

15 september 2020

15 september 2020

Customer Journey Manager

Customer Journey Manager

15 september 2020