Kundservicemedarbetare internetbokhandel

Arbetsbeskrivning

AdLibris internetbokhandel har funnits sedan 1997 och är idag Nordens största bokhandel.Vi växer fort och nu behöver vår kundserviceavdelning utökas med en person till! Vi söker dig som trivs med att vara i händelsernas centrum, nämligen nära våra kunder och leverantörer.Du kommer bl a att ha hand om våra kunders bokbeställningar och frågor via telefon och mail, samt ha kontakt med förlag och leverantörer. I och med att tempot ofta är högt och arbetsuppgifterna varierar ställs det höga krav på flexibilitet och anpassningsförmåga, men även noggrannhet.Som vårt ansikte utåt är det också viktigt att du värdesätter god service lika mycket som vi gör och att du är glad och positiv.Arbetet kräver både initiativförmåga och tåga! Vi tror att du är en person som har lätt att samarbeta med andra, och att du är van vid att arbeta med hjälp av dator.Vi förutsätter att du är intresserad av böcker och du får gärna ha erfarenhet från något serviceyrke. Du kommer att arbeta på vårt fina kontor vid St Eriksplan i Stockholm.Skriv "Ansökan Kundservice" samt ditt namn i ämnesraden. Vi vill ha din ansökan senast onsdagen 12/9-07.Tillträdesdag: kan diskuteras, men gärna så snart som möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adlibris AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 4 september 2007
  • Ansök senast: 12 september 2007

Liknande jobb


Kontorist

24 augusti 2010

Kontorsarbete mm

12 maj 2010

Norsktalande intervjuare

20 augusti 2010

GfK söker supervisor

20 augusti 2010