Kundservicemedarbetare | Jämtkraft | Östersund

Kundservicemedarbetare | Jämtkraft | Östersund

Arbetsbeskrivning

Är din passion att hjälpa människor? Är du en fena på administration och är van att arbeta parallellt i olika system? Gillar du att vara med där det händer och vara en del av vår kunds utvecklingsresa? Då har vi jobbet för dig, ansök redan idag!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och Jämtkraft. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos Jämtkraft.

Jämtkraft Kundservice

Kundservice 1:st line är kundens första kontakt med Jämtkraft. På denna avdelning möter man dagligen kunder via telefon, mejl, chatt och sociala medier men även ute på event. Tillsammans hanterar man många olika typer av frågor utifrån företagets breda verksamhet. Ambitionen är att ge företagets kunder den bästa möjliga kundupplevelsen.



Om uppdraget som Kundservicemedarbetare

Du kommer att arbeta tillsammans med härliga kollegor i ett 1:st line kundserviceteam för att ge Jämtkrafts kunder den bästa möjliga kundupplevelsen. Detta gör ni tillsammans genom att svara på frågor, lösa problem samt erbjuda de tjänster som vår kund har för en hållbar framtid. Som konsult på detta uppdrag får du möjlighet att vara en drivande del i ett kundfokuserat team. Tillsammans jobbar ni för att utveckla nya tjänster, arbetssätt och serviceområden som deras kunder efterfrågar. Vi erbjuder dig att vara en aktiv del av en bransch i förändring! Uppdraget börjar enligt överenskommelse så snart som möjligt, uppdragets längd är 1 år med stor chans till fortsättning. Arbete dagtid mån-fre.



Är du rätt för rollen som kundservicemedarbetare?

För glänsa i ditt uppdrag tror vi att du har flera års arbetslivserfarenhet av att arbeta med människor, sälj och service. Vi ser gärna att du har någon eftergymnasial utbildning inom relevant område för det aktuella uppdraget. Men allra viktigast för oss är du har en ambition och vilja att alltid göra kunden nöjd och vill leverera förstklassig service oavsett vad det gäller!

Då uppdraget innebär en hel del administration så söker vi någon som med van hand kan hoppa mellan olika system, svara på frågor och lösa problem medan du pratar med kunden i telefonen. Du har god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska samt tala flytande engelska.

Vidare tror vi att du är handlingskraftig, har hög arbetsmoral och en naturlig förmåga att skapa förtroende hos både medarbetare och kunder. Du är en naturlig lagspelare med driv och tar aktivt självständigt ansvar över dina arbetsuppgifter. Vi uppskattar om du är glad och trevlig som person, gillar att lära dig nya saker och tillför mycket energi till din arbetsgrupp.



Intresserad?

För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Veronica F Alfredsson via e-post: veronica.forsen.alfredsson@manpower.se.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Vi ser fram emot att höra från dig!



Övrigt

Uppdragslängd: 1år med stor chans till fortsättning

Placeringsort: Östersund

Tillsättning: Snarast eller enligt överenskommelse.



Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2023
  • Ansök senast: 20 april 2023

Liknande jobb


Technical Support Specialist

Technical Support Specialist

17 juni 2024