Kundservicemedarbetare med intresse för sälj och winback sökes!

Arbetsbeskrivning

mySafety erbjuder produkter och tjänster som ökar människors trygghet i vardagen. Genom bl a spärrtjänst, nyckelreturservice samt stöldmärkning och larm hjälper vi till att skydda hem, bilar och personliga ägodelar. mySafety ägs av Litorina Capital och har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster med verksamhet i Norden och Östeuropa . Vi har över 1,5 miljoner användare. Vårt huvudkontor finns på Gärdet i Stockholm. Vi är medlemmar i Kontakta och har kollektivavtal med Unionen.

Vårt mål är att bli Sveriges bästa kundservice! För att nå dit är vi nu på jakt efter dig som älskar försäljning, som förstår vad god service innebär och som vill hjälpa oss att nå ut med våra värdeskapande produkter och tjänster. Du får gärna ha erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare, men det är inget krav. Vi ger dig förutsättningarna för att lyckas. Intressant? Läs vidare!

Arbetet som kundservicemedarbetare innebär att ta emot inkommande samtal, aktivt arbeta med merförsäljning och winback mot uppsatta mål och ge service i toppklass. Avdelningen består idag av cirka 20 agenter och två teamleaders.

Vi är på jakt efter dig som…

Drivs av att nå resultat: Vi arbetar efter tydliga mål och ger dig förutsättningar att nå dem genom utbildning, en dedikerad teamleader och löpande måluppföljning.
Är tävlingsinriktad: Gillar du utmaningar? Då kommer du trivas på vår kundservice!
Ser god service som en självklarhet: Du förstår kundens behov och är effektiv i dina samtal.
Sprider energi: Vår kundservice präglas av mångfald. Är du en positiv energispridare kommer du trivas utmärkt!
Tycker om försäljning: Du tycker om att arbeta med både merförsäljning och winback över telefon.

Vidare talar du och skriver svenska flytande. Du har grundläggande kunskaper i engelska. Du har god datorvana och kunskaper i Windows- och Officepaketet. Har du erfarenhet av arbete på säljande kundserviceavdelning är det meriterande.

Lön: Fast grundlön + attraktiv bonusmodell. Som anställd hos oss får du friskvårdsbidrag.
Placering: Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor på Gärdet i Stockholm.
Arbetstider: Varierande. Kundservice har idag öppet 09-17 alla vardagar och arbetstiden är för närvarande 0845-1715 varje helgfri vardag.
Ansökan: Ansök via http://www.mysafety.se eller genom att maila peter.wiklund@mysafety.se. Märk ansökan ”KS01”. Vi intervjuar löpande, så vi rekommenderar att du skickar din ansökan redan idag, dock senast 8 augusti 2014. Tillträde snarast möjligt.

Kontaktpersoner
Peter Wiklund
Kundservicechef
peter.wiklund@mysafety.se
0709118892

Läs mer om företaget och våra tjänster på www.mysafety.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristoffer Lundqvist, Rekryteringsansvarig

Helena Lenander, Teamledare
0840838000
Gustav Höög, Teamledare
0840838000
Gustaf Cronquist, Kundservicechef
08-408 380 00
Gustaf Cronquist, Customer Service Director
0840838000
Jakob Anderberg, HR Business partner

Xandra Bjurling, Rekrytering
0735 26 36 32
Xandra Bjurling, Rekrytering
0735 26 36 32
Peter  Wiklund, Kundservicechef
0709118892
Alexandra Andersson,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: mySafety
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Bra grundlön tillsammans med en väldigt gynnsam provisionsmodell.
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 1 augusti 2014

Besöksadress

Vaksalagatan 12, Uppsala
None

Postadress

Tegeluddsv. 76
Stockholm, 11528

Liknande jobb