Kundservicemedarbetare på deltid till stort bostadsbolag

Kundservicemedarbetare på deltid till stort bostadsbolag

Arbetsbeskrivning

Här finns möjligheten för dig som vill kombinera dina studier med en kommunikativ roll med nära kundkontakt då vår kund i Vällingby utökar sitt kundserviceteam. Var med och påverka morgondagens Stockholm hos ett bolag som har blivit utsedd till en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place To Work. Vi ser fram emot din ansökan.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en kundservicemedarbetare på deltid som kan arbeta ca 3 dagar/veckan samt minst 4 dagar/veckan under de första fyra veckorna när introduktionen sker. Du kommer i den här rollen att arbeta med handläggning av kundärenden där kunden alltid är i fokus. Du hanterar ärendena främst via telefon men även via mail, webb och andra digitala kanaler. Du ingår i kundcentergruppen där du kommer ha en dedikerad fadder under din upplärning för bästa möjliga start. Rollen passar dig som tycker om att arbeta i ett högt tempo samtidigt som du inte tummar på kvaliteten av din service.

Rollen är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos kunden. Uppdraget kommer att vara på deltid, ca 3 dagar/veckan och är långsiktigt. Det finns goda möjligheter att arbeta heltid under semestertider. Under introduktionen som är de fyra första veckorna måste du kunna arbeta minst 4 dagar/veckan.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som kundservicemedarbetare kommer du hjälpa vår kund med att ta emot och registrera ärenden i befintliga och kommande digitala kanaler. Du kommer själv ta reda på fakta kring ärendet med hjälp av systemstöd. Du kommer till exempel att:


* Hantera kundärenden och svara inkommande frågor från hyresgäster via telefon, mail och andra digitala kanaler
* Felsöka, prioritera och styra ärenden rätt
* Medverka i förbättringsarbete, uppföljning och vidareutveckling av kundcenters verksamhet


VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande på minst 50% och har minst 1 år kvar av studierna
- Har ett flexibelt schema och kan arbeta olika tider 3 dagar/veckan
- Har arbetat i en kundserviceroll tidigare där du använt telefon som arbetsverktyg
- Är van med missnöjeshantering
- Har goda datakunskaper
- Är mycket bekväm med svenska och engelska i både tal och skrift

Som person är du:


* Självgående
* Serviceinriktad
* Kommunikativ


Det är även viktigt att du har en personlig mognad som ger dig trygghet i rollen.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, ca 3 dagar/veckan
* Placering: Vällingby, Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2022
  • Ansök senast: 4 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


25 april 2024

25 april 2024