Kundservicemedarbetare - Secondline

Kundservicemedarbetare - Secondline

Arbetsbeskrivning

Kundservicemedarbetare - Secondline i Västerås
Bilia satsar på tillväxt och behöver fler engagerade medarbetare. Nu söker vi en ny kollega till vårt härliga Kundserviceteam, gillar du att ge kunden den bästa servicen och att arbeta mot uppsätta mål?  Gillar du utmaningar och att jobba med uppsökande kundkontakt? Då är det kanske dig vi söker!  

Vi erbjuder dig en spännande och social arbetsmiljö samt goda utvecklingsmöjligheter. Bilias vision är att bli branschens bästa servicebolag och vi vill att du är med på den resan.  

Huvudsakliga arbetsuppgifter  
Som kundservicemedarbetare blir du en del av ett trivsamt team. Här jobbar du med telefon och dator som arbetsredskap och ger en förstklassig service där kundens förväntningar överträffas! Du kommer bemöta Bilias kunder per telefon via utgående och inkommande samtal, mail och chatt.

Kompetenskrav   
Du har minst gymnasiekompetens och yrkeserfarenhet av daglig kundkontakt, gärna i form av försäljning antingen genom telefon eller i butik.
Du har god datavana och lätt för att lära dig olika system.
Du uttrycker dig obehindrat på både engelska och svenska, i tal och skrift

Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet!

Vem är det vi söker?
Som person är du utåtriktad och gillar att jobba proaktiv med att uppsöka kundkontakt via telefon. Du har ett positivt sätt att kommunicera på och trivs med kundens behov som en självklar utgångspunkt i ditt arbete.

Du ska ha god datorvana och vi ser det som meriterande om du tidigare arbetat med försäljning, gärna via telefon eller liknande arbetsuppgifter. Du är strukturerad och ordningsam samtidigt som du trivs med ett högt arbetstempo. Du är flexibel och gillar att variera dina arbetsuppgifter efter där behovet finns. Du har en stark drivkraft att vilja nå uppsatta mål och ta dig an nya utmaningar. Du är även en lagspelare som inte är rädd för att växla upp vid toppar och självklart är du punktlig, har hög arbetsmoral och tar eget ansvar för ditt arbete.

Anställningsform, omfattning och placeringsort   
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid i Västerås, med inledande 6 månaders provanställning.
Schemalagd arbetstid vardagar mellan 07.00 – 19.00.
Alla ansökningar kommer att behandlas löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Conny Eriksson
010-497 60 01
-

Gunnar Lesaque
08-734 73 09
Eva Huring

Patrik S Widmark
021-17 89 45
Håkan Springfeldt
010-497 32 42
Kenneth Andersson
010-497 44 10

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BILIA AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 augusti 2021
  • Ansök senast: 31 augusti 2021

Besöksadress

Enhagsvägen 6
None

Postadress

Enhagsvägen 6
Stockholm, 18740

Liknande jobb


24 april 2024

Kundservice i Uppsala

Kundservice i Uppsala

24 april 2024