Kundservicemedarbetare till bostadsbolag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

För en kunds räkning söker vi en kundservicemedarbetare för ett konsultuppdrag i Stockholm. Vi söker dg som trivs med att bemöta kunder över telefon och ser varje samtal som en ny möjlighet att hjälpa eller lösa kundens problem. Som konsult hos vår kund kommer du ha datorn som ditt främsta arbetsverktyg. Uppdraget är på 20-30 timmar i veckan med möjlighet att arbeta mer vid behov. Ett krav för detta uppdrag är att du kan arbeta julens mellandagar. Uppdraget förväntas starta den 8 oktober 2020 och pågå t.o.m. 31 mars 2021.

Om uppdraget

Din huvudsakliga arbetsuppgift är att säkerställa att inringare får en god och effektiv service. Vår kunds operativa tillgänglighetsmål är att 85% av inringare får svar inom 3 minuter. Efter introduktionen förväntas man kunna besvara minst 10 samtal per timme. Du kommer bland annat hjälpa inringare med felanmälan och uthyrningsfrågor. Inringare betygssätter sedan samtalet genom en uppringningsfunktion som teamledaren följer upp med dig.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har en utbildning med inriktning kommunikation, försäljning, kundservice eller liknande, alternativt att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en liknande roll med telefonen som verktyg. Du har erfarenhet av att ta emot och registrera felanmälan och har en god förmåga att kunna tolka och tillämpa skriftliga anvisningar.

Du har en god administrativ förmåga samt goda kunskaper i MS Office. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift och vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i en mångkulturell miljö.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som har förmågan att se och möta vår kunds behov. För att trivas i rollen som kundcentermedarbetare har du en hög känsla för service samt en god kommunikativ och pedagogisk förmåga. Vidare är du noggrann, tydlig och tar ett stort ansvar för ditt eget arbete. Du arbetar resultatorienterat utan att tappa känslan för service. Du har en personlig mognad som ger dig trygghet i rollen. Som person är du positiv och ser lösningar istället för problem.

Ansökan

Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Corazon Wiksell på 070-5869311.

Välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Devotum
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2020
  • Ansök senast: 26 mars 2021

Liknande jobb


17 april 2024

Kontorsbiträde / webshopansvarig

Kontorsbiträde / webshopansvarig

14 april 2024

Administratör  kontorist

Administratör kontorist

22 mars 2024

12 mars 2024