Kundservicemedarbetare till Danske Bank på Transcom Stockholm

Kundservicemedarbetare till Danske Bank på Transcom Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi vill ha fler kollegor! 


VI ÄR TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder på 33 språk (wow!). Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.


DIN ROLL
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du, för Danske bank, tillsammans med dina kollegor arbeta för att ge den bästa kundupplevelsen. Tjänstens centrala del innebär att samla in information från befintliga kunder inom finansbranschen. Det förutsätter att du är noggrann, strukturerad, organiserad och andas service! Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare. 


DINA SUPERKRAFTER
Det är viktigt för oss att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Du måste vara över 18 år gammal och ha en gymnasieexamen. Utöver det ser vi gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör.


För att du ska trivas ser vi att du är serviceminded, tålmodig  och resultatorienterad. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans.


DETTA FÅR DU
På Transcom får möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär och din prestation gör skillnad! Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk.


Förmåner
Utöver ljusa lokaler,  trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även 
kollektivavtal
rikskortet
friskvårdsbidrag
utvecklingsmöjligheter
utbildning





Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Anställningsförhållanden
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Måndag - fredag, 09:00 - 18:00. 
Anställningsgrad: 100%
Kollektivavtal: Unionen
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 2020-03-30




Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.


Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju. 


För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Stockholm Jennifer Kendrick
08-12080066
Business Manager Inger Sandin

HR Manager Louise Anderberg

Rekryterare Eva Hägglund

Rekryterare Marie Johansson

HR Assistent Marie Fjällrot
070-7768037
Office administrator Julia Holmberg

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson
0707768014
Rekryterare Olivia Pettersson
0707768053

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Stockholm Stockholm
  • 6 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2020
  • Ansök senast: 28 mars 2020

Besöksadress

Rålambsvägen 17, 10 tr
Stockholm

Postadress

Box 34006
Stockholm, 10026

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024

Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024