Kundservicemedarbetare till Econova i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Kundservicemedarbetare till Econova i Norrköping

Är du flexibel och duktig på att ge god kundservice över telefon? Har du intresse för odling och trädgård, eller är nyfiken på att lära dig mer om det? Då kan tjänsten som kundservicemedarbetare hos Econova i Norrköping vara rätt för dig!  

Om oss
Econova är ett familjeägt företag som grundades redan år 1959. Hållbarhet är kärnan i allt vi gör och idag är vi en innovativ aktör inom återvinning och biobränsle och en av Skandinaviens ledande aktörer inom trädgård med varumärket Weibulls i spetsen. Vi värnar mycket om våra medarbetare, kunder, leverantörer och samarbetspartners och utsågs 2022 till Årets företagare i Norrköping, vilket vi är mycket stolta över. 

Om tjänsten
Tjänsten som kundservicemedarbetare hos Econova innebär att du tar emot inkommande samtal och mejl från våra återförsäljare. En stor del av arbetet går ut på att hantera ordrar, men du besvarar även frågor om exempelvis leveranser, fakturor eller våra produkter. Du svarar också i företagets telefonväxel.

Vi har ett öppet företagsklimat med högt i tak och de 3 erfarna kollegorna i kundserviceteamet är mycket hjälpsamma och kommer se till att du introduceras i dina arbetsuppgifter på bästa sätt.

Vi önskar tillträde så snart som möjligt och uppdraget sträcker sig till mitten av augusti 2024. Under den här tiden kommer du att gå som konsult via OnePartnerGroup, men arbeta på plats hos oss på Econova. Arbetstiden kommer till en början att vara kl. 8-17, men kan eventuellt komma att justeras under uppdragstiden. Endast arbete på vardagar.

Om dig
Vi söker dig som är framåt, nyfiken och som inte är rädd för att ta egna initiativ till att lära dig nya saker. Du har erfarenhet av kundservice och med fördel kunskap om odling och trädgård, men även du som har intresse av att lära dig inom området är varmt välkommen med din ansökan. Du önskar arbeta under hela sommarsäsongen när våra kunder är som mest aktiva och du tycker att det är roligt med ett stundtals högt tempo.

Då samtal och mejl i huvudsak är på svenska är det viktigt att du är duktig på att uttrycka dig med svenska språket i tal och skrift, men du bör även ha grundläggande kunskaper i engelska. Du är van att arbeta i olika datasystem och har du tidigare erfarenhet av affärssystemet IFS ser vi det som meriterande. B-körkort och tillgång till egen bil är en fördel.

Övrigt

Placeringsort: Åby
Omfattning: Heltid
Tjänst: Visstidsanställning med start senast i början av januari 2024, uppdraget pågår till mitten av augusti 2024
Arbetstid: Vardagar, initial arbetstid kl. 8-17, men arbetstiden kan komma att justeras under uppdragstiden med del av arbetsdagen under tiden kl. 06-21. Eventuellt med möjlighet att i så fall arbeta viss tid hemifrån.

Denna rekrytering sker i samarbete med OnePartnerGroup. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult och konsultchef Rebecka Karlsson på: rebecka.karlsson@onepartnergroup.se alternativt 0730-496812. Observera att vi på grund av GDPR ej tar emot ansökningar via mejl.

Urval sker löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag!

Vi ser fram mot att höra från dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Stenqvist

Julia Hermansson

Anna Stenqvist
0142-60 20 62
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Östergötland AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 oktober 2023
  • Ansök senast: 19 november 2023

Besöksadress

Kungsvägen 37, Mjölby
None

Postadress

Kungsvägen 37
Mjölby, 59551

Liknande jobb


Kundservice på deltid

Kundservice på deltid

26 april 2024