Kundservicemedarbetare till GS1

Arbetsbeskrivning

Om kunden

GS1 Sweden ingår in en världsomspännande organisation som utvecklar standarder för varu- och informationsflöden som effektiviserar företags affärsprocesser och förenklar handel globalt och lokalt. I över 35 år har företagets drivkraft varit att förändra och förbättra företag- och branschers möjlighet att utveckla sina affärer och verksamheter. GS1 Sweden är en del av GS1s globala nätverk med mer än 110 lokala GS1-organisationer i nästan 150 länder. Företaget verkar för att utveckla och sprida globala, branschneutrala standarder och lösningar som förbättrar värdekedjan

Om tjänsten

Är du en glädjespridare som alltid har fullt fokus på kundservice på toppnivå och bygga långsiktiga relationer? Vår kund GS1 söker nu dig som vill arbeta som supportmedarbetare och som stolt kan säga att du är serviceminded och engagerad i ditt arbete. I rollen kommer du att supportera befintliga kunder i olika typer av tekniska ärenden vilket innebär att du kommer arbeta mycket med bland annat felsökning. Det innefattar daglig kontakt över mail och telefon med kunder för att hantera inkommande ärenden. För att öka kundernas kunskap om GS1-standarden så håller de anställda utbildningar för deras kunder. I denna roll kommer du som supportmedarbetare att hålla i dessa utbildningar, detta kräver en god pedagogisk förmåga hos dig som medarbetare. Vidare i rollen kommer du att sitta med beställningar, överlåtelser samt besvara fakturafrågor.

Hos GS1 värderas egenskaper såsom analytisk förmåga, samarbete och utvärdering av det löpande arbetet. Här inspireras de av nytänk och kreativitet i samverkan med hög servicenivå och ett leende på läpparna.

Egenskaper

I rekryteringen till rollen som supportmedarbetare på GS1 kommer vi att värdera dina personliga egenskaper mycket högt. För denna roll söker vi dig som älskar och brinner för service. Du som inte vill att kunden endast ska vara nöjd med att få ett svar utan som kommer välja att lägga tid på att bygga långsiktiga kundrelationer. Du ser möjligheter och är lösningsoritenterad. Du har en analytisk förmåga och har lätt för att lära dig system, vi ser gärna att du även har ett tekniskt intresse men det är inget krav. Teamet tror mycket på idéer och initiativ, de söker en kollega som har liknande synsätt i sitt arbete. Rollen ställer givetvis krav på en god administrativ förmåga och noggrannhet. Det kommer att vara av största vikt att du motiveras av att ta del i utveckling, att vara lyhörd för nya arbetssätt och har viljan att lära andra och har inställningen att det inte finns någonting du inte kan lära dig!

Möjligheter:

Du kommer på GS1 få möjligheten att bidra till att utveckla kundservicefunktionen och vara delaktig med att komma med idéer och förslag. Du kommer att arbeta med ett väldigt kompetent team där ni tillsammans kan växa. Detta är en direktanställning så du blir anställd utav vår kund GS1. Arbetstiderna är mellan kl. 8-16:30 och kontoret är beläget i centrala Stockholm. Tillsättning för tjänsten är snarast möjligt.

Har du kommit så här långt tycker jag att du eller den kompis du tänker på ska söka tjänsten! Vi ser fram emot att höras vid så snart din ansökan är inskickad!

Har du frågor kontakta Madelaine Roosmark, madelaine.roosmark@hero.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 28 augusti 2019

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb