Kundservicemedarbetare till innovativt företag!

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Vår kund är ett stort globalt företag med kontor i flera länder. De har en stor bredd på sina produkter och bidrar till global utveckling genom miljöskydd, företagsansvar, ekonomiska framsteg samt socialt ansvar. Med effektivisering och automatisering så hjälper vårt kundföretag personer och företag över hela världen.

Tjänsten
Till vårt trevliga kundföretag i Sollentuna söker vi nu tre stycken kundservicemedarbetare till ett familjärt och positivt team på 12 personer. I arbetsuppgifterna ingår kundservice gällande företagets produkter, både via telefon och mail. Orderhantering, reklamationer samt även interna kontaktytor. Tjänsten är ett konsultuppdrag fram till sista mars, där du anställs av Placera Personal och arbetar som konsult på vårt kundföretag.

Arbetsuppgifter

• Registrering av elektroniska och manuella beställningar
• Uppföljning av beställningar, e-post och telefon
• Reklamationshantering
• Samarbete och kontakt med kolleger i andra stödfunktioner och säljorganisationer
• Kundkontakt via telefon, e-post eller andra medier

Kvalifikationer
Vi ser följande kvalifikationer som lämpliga för tjänsten:

• Tidigare erfarenhet inom kundservice
• Kunskap inom tandreglering eller hälsovård är meriterande
• Erfarenhet av affärssystemet SAP
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift

Personligt
För att passa i rollen hos vår kund ser vi att du är en person med positiv energi som alltid stöttar och hjälper till i arbetsgruppen när det behövs. Vidare är du serviceinriktad, motiveras av ansvar, arbetar bra såväl självständigt som i team och har rätt inställning.

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988.  Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Heltid, 08.00-16.30 Konsultuppdrag med start omgående t.om 31 mars
  • Publicerat: 9 oktober 2017

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Audi German Customer Service roles

Audi German Customer Service roles

2 februari 2024

18 april 2024