Kundservicemedarbetare till kundföretag i Solna

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Nu söker vi 2 stycken kundservicemedarbetare på heltid och 1 stycken på deltid 50 % för uthyrningsuppdrag under sommarperioden v. 26-34.
Som kundservicemedarbetare blir du en del av ett trivsamt team hos vårt kundföretag inom fordonsbranschen. Här jobbar du med telefon och dator som arbetsredaskap. Arbetet innebär att du hanterar kundservice genom att möta kund via telefon såsom förfrågningar, synpunkter, ta emot beställningar och tidsbokning m.m.
Självklart ser du till att kunden får bästa service och bemötande.


Din profil

För att vara aktuell för uppdragen, har du tidigare arbetat i någon form av serviceyrke. Vi ser gärna att du erfarenhet av att arbeta i kundtjänst, men stor vikt läggs vid din personlighet, ditt driv och engagemang samt serviceförmåga och vilja att lära dig. Har du arbetat med orderregistrering och ärendehandläggning är det mycket meriterande.
Du har minst gymnasiekompetens, gärna med fordonsteknisk inriktningt. Tidigare arbete inom bilbranschen eller ett aktivt motorintresse är mycket meriterande.

Som person är du:
• Serviceminded som alltid sätter kunden i första hand
• En god kommunikatör som har lätt för att prata med all typer av kunder
• Kunna behålla lugnet i stressade situationer och kunna vara beredd att växla upp vid toppar
• Professionell i ditt kundbemötande
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Givetvis är du punktlig, har hög arbetsmoral och tar eget ansvar för ditt arbete
• Att du är en lagspelare

Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande.


Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om företaget

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Eriksson

Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja

Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal AB
  • 3 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 9 maj 2014

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Alströmergatan 14
Stockholm, 10425

Liknande jobb


3 december 2021

3 december 2021

3 december 2021

3 december 2021