Kundservicemedarbetare till Lyko Vansbro

Kundservicemedarbetare till Lyko Vansbro

Arbetsbeskrivning

Vi vet att det är speciella tider just nu men för oss på Lyko är trots allt mycket som vanligt. Vi fortsätter att fokusera på tillväxt genom snabba beslutsvägar, stor frihet, mycket glädje och en hel drös med mod. Mitt i Corona har vi våra största marknadskampanjer någonsin, vi går in på nya marknader och vi optimerar driften på vårt nya högautomatiserade lager för att stå redo inför den starkaste försäljningsperioden i vår historia. Vi vågar sticka ut och fortsätter att ta med oss det lekfulla i allt vi gör, något som får varje dag på jobbet att bli ännu lite härligare! Kanske är det också därför som vi går som tåget även i en tid som denna? Klart är i alla fall att vi kommer fortsätta satsa och göra nya saker på vårt eget sätt! Vill du vara med på den resan? Vi söker nu dig som vill stärka upp vårt härliga kundserviceteam. Tjänsten är ett vikariat på heltid med tillträde omgående eller enligt överenskommelse fram till 20 januari 2023.
OM ROLLEN
Som Kundservicemedarbetare hos oss kommer du vara rådgivare och ge support åt våra kunder när de köpt sina favoritprodukter i vår framgångsrika e-handel. Du hanterar inkommande ärenden från våra kunder och butiker via telefon, chatt och mejl. Vi arbetar tillsammans för att ge en oslagbar service i såväl produktfrågor som frågor om leverans eller i tekniska frågor.

Som kundservicemedarbetare får du möjlighet att vara en del av ett engagerat team som alltid strävar efter att ge kunden en ännu bättre upplevelse än vad den förväntat sig. Du brinner för att leverera kundservice i världsklass och vill självklart vara med och ”wowa” våra kunder!  Du har en kommunikations- och relationsskapande förmåga samt trivs i en tillväxtmiljö. Har du arbetat i en liknande verksamhet eller har intresse och produktkunskap inom skönhet, hårvård, hudvård är det självklart en merit. För att skapa bästa förutsättningarna för att du ska kunna göra ett riktigt bra jobb börjar anställningen med en introduktionsvecka.

Våra arbetsuppgifter är att vara kundens personliga rådgivare och att ge support via telefon, mejl samt livechatt. På vardagar är telefonen öppen 9-16 eller 18 och chatten 9-20 och vi har även öppet för chatt på söndagar 11-20. Det innebär att du kommer att ha varierade arbetstider vardagar 7-16, 9-18 och 12-20 samt jobba var fjärde helg 11-20. Arbetstiderna kan komma att förändras över tid.

Du vill jobba med oss för att...
...Du brinner för att leverera kundservice i världsklass...
...Du är känd för att vara en engagerad glädjespridare, som är lyhörd och alltid har en positiv attityd...
...Du gillar ett högt arbetstempo och har ett strukturerat arbetssätt...
...Du är flexibel i ditt arbetssätt och lever efter mottot “ingenting är omöjligt” 

ANSÖKAN
Låter det här som rätt tjänst för dig? Ansök snabbt och enkelt utan CV eller personligt brev. Istället ber vi dig svara på några korta urvalsfrågor. Vi tror att vem du är och vad du har för förmågor är viktigare än din tidigare erfarenhet, därför kommer vi även att använda oss av tester i urvalet. Testerna och urvalsfrågorna blir även en hjälp för att kunna göra ett objektivt och rättvist urval. Ansök gärna så snart som möjligt, dock senast den 1 november 2020. Frågor om tjänsten besvaras av Mikaela Hedberg mikaela.hedberg@lyko.com. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lyko Retail AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2020
  • Ansök senast: 1 november 2020

Besöksadress

Nygatan 22, 58219 Linköping
None

Postadress

Nygatan 22, 58219 Linköping
Linköping, 58219

Liknande jobb