Kundservicemedarbetare till Lyreco Advantage

Kundservicemedarbetare till Lyreco Advantage

Arbetsbeskrivning

Staples solutions blir nu Lyreco advantage och därför ökar vi upp med ännu fler stjärnor till kundservice.
Vill du också vara med på deras resa framåt och skapa outstanding kundservice för Lyrecos kunder?

Sök tjänsten här!



Om vår kund
Lyreco Advantage är marknadens ledande leverantör av produkter och lösningar inom kontor, städ & hygien, kök & servering, skola & förskola, möbler, förpackningsmaterial, sjukvård & omsorg, datortillbehör och profil/branding, för dagens och morgondagens arbetsplatser. Vi är övertygade om att rätt utrymmen på din arbetsplats ger dig förutsättningarna för att trivas.
Som vi säger - ”When your space works, everything works”.

Lyreco Advantage Sverige och Danmark har sitt huvudkontor i Borås, ett toppmodernt lager i Växjö och säljkontor i Stockholm, Göteborg och Köpenhamn.




Dina arbetsuppgifter
För Lyreco advantages räkning söker vi nu serviceinriktade kundservicemedarbetare som arbetar proaktivt och reaktivt med kundkontakter, där telefonen blir ditt främsta verktyg. Även hantering av chatt och mail förekommer.
I tjänsten ingår att ansvara för alla funktioner av kundservice såsom orderläggning, rådgivning, leveransfrågor, hantering av returer och reklamationer och även merförsäljning. Ditt ansvar är att svara effektivt och serviceinriktat på förfrågningar, vilket leder till att du skapar kundlojalitet. Du arbetar lösningsfokuserat och säkerställer god kommunikation med de olika avdelningarna för att kunden ska få snabb hjälp och ett bra bemötande.



Din profil
Vi söker dig som har en mycket god kommunikationsförmåga på svenska, såväl i tal som i skrift. Du är en van datoranvändare och har mycket god telefonvana. Vi tror att du som söker har erfarenhet från en liknande roll, där service varit en central del.
Som person är du mycket positiv, driven och serviceinriktad. Med din verbala förmåga lyckas du ge högkvalitativ service och uppnå kundnöjdhet. Vidare tycker du om problemlösning och har ett strukturerat arbetssätt samtidigt som du är flexibel. Du trivs såväl självständigt som i grupp och är bekväm med att arbeta i ett högt tempo.

Villkor:
Du kommer att vara anställd via Effektiv och vara uthyrd som konsult till kundföretaget.
Start: 22 Aug
Ort: Borås.
Omfattning: Heltid.
Arbetstider: Måndag – fredag 08:00-17:00.
Löneform: Fast.

Du behöver vara 18 år för att vara aktuell för den här tjänsten.

Är det dig vi beskriver ovan?
Varmt välkommen med din ansökan via www.effektiv.se. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har gått ut. Har du frågor om tjänsten kontakta Corinne Johansson, corinne@effektiv.se.


Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Effektivitet, Driv, Långsiktighet och Framgång - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

Sökord
Kundtjänst, kundsupport,.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Effektiv Borås
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juni 2022
  • Ansök senast: 31 juli 2022

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024