KUNDSERVICEMEDARBETARE TILL MARKNADSLEDANDE BOLAG I STOCKHOLM

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Nu har du möjligheten som Kundservicemedarbetare hos vår kund, vara med och bidra till att förädla hur ett marknadsledande bolag kommunicerar med sina kunder, något du kommer ha stor nytta av under din karriär. Du blir en viktig del i ett team och möjligheterna att utvecklas är stora för den som engagerar sig. Att förstå vår kunds kunder och deras behov och önskemål är allt de gör, från hur de designar produkter till hur de ser efter dem när deras kunder tar hem dem. Och det är här du kommer in i bilden genom att lyssna, förstå och erbjuda lösningar som inte bara fixar problemet utan levererar en upplevelse. I rollen som Kundservicemedarbetare ingår du i ett team som består av fyra medarbetare som supportar vår kunds största nyckelkunder. Du har en nära dialog med dina kollegor för att säkerställa att ni håller högsta kvalitét mot nyckelkunderna. Du kommer att hantera hela orderkedjan för dessa nyckelkunder, från det att produkterna tillverkas, tills att de är levererade. Du ansvarar för att hantera ärenden inom flera områden som t.ex. produkt- och leveransfrågor, orderläggning, order/leveransbevakning och fakturering. Din huvudsakliga kontaktväg är via telefon & mejl. Även kundbesök förekommer. Du och dina kollegor ansvarar för att alltid arbeta med förbättringar av processer och förväntas agera för att korrigera en process som skapar onödigt arbete.

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb

Kvalifikationer
- Något års erfarenhet av kundservice
- Flytande i svenska och engelska
- Meriterande med erfarenhet av arbete i SAP ECC (orderhanteringssystem)
- Meriterande med goda kunskaper i Excel

Personliga egenskaper
Som person söker vi dig som är noggrann, strukturerad och en problemlösare. Du är entusiasmerande och har stor portion tålamod och visar engagemang genom din genuina nyfikenhet. Du älskar att engagera dina kollegor och är förmodligen den som kommer med nya idéer på hur man ska arbeta ännu mer effektivt. Du är företagsam och har i tidigare roller visat detta genom att inte bara hitta problemen, utan genom att ha drivit igenom förbättring där det behövts.

Lön
Enligt överenskommelse

Tillträde och ansökan
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid (40h/v) med önskad start 2021-06-21 och uppdraget löper fram till 2022-03-20 med möjlighet till förlängning. För detta uppdrag kommer du att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund i Stockholm. Skicka in din ansökan omgående då urval och intervjuer sker löpande. Sökord: Kundservicemedarbetare, Kundsupport, Kundserviceagent, Kundservice, Customer Service, Customer Support.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juni 2021
  • Ansök senast: 9 juli 2021

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


3 maj 2024