Kundservicemedarbetare till Second Line hos ledande Drivmedelsbolag!

Kundservicemedarbetare till Second Line hos ledande Drivmedelsbolag!

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i en kommunikativ roll med nära kontakt med företagskunder med kortfrågor. Vi söker dig som är en serviceinriktad lagspelare, vågar ta plats och motiveras av att komma med egna initiativ och idéer. Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en driven och serviceinriktad kundservicemedarbetare. Vår kund är en känd aktör inom Drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige, vars målsättning är att bli det mest CO2-medvetna Drivmedelsföretaget i branschen med fokus på att avveckla fossila bränslen. Vår kund står inför en spännande utvecklingsresa som du kommer ta del av!

Du kommer du att ingå i ett härligt och sammansvetsat team om 5 kollegor som hanterar företagskunder. Tillsammans kommer ni sitta i öppet landskap med övriga team på Kundserviceavdelningen. Kontoret har moderna och ljusa lokaler som ligger 1 minut från tvärbanan. Du erbjuds en gedigen introduktion vid start med en dedikerad buddy. På sikt finns utvecklingsmöjligheter för dig som visar framfötterna.

Du erbjuds en varierande och utvecklande roll där du kommer ha roligt på jobbet!

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera inkommande supportärenden från företagskunder via telefon och mail
* Hantera frågor kring fakturor, drivmedel, konton och kort, felanmälningar samt kredithantering
* Hantera kortansökningar i vår kunds system
* Nära kontakt med angränsande team och avdelningar, bland annat sälj- , reskontra- och kreditteamet


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieutbildning
- Har relevant arbetslivserfarenhet inom service och administration
- Har god system- och datavana och en förmåga att snabbt sätta dig in i nya system
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

Det är meriterande om du har
- Arbetslivserfarenhet av korttransaktioner och betalflöden
- Tidigare erfarenhet inom kundtjänst/support med telefonen och mail som arbetsverktyg
- Har arbetat/kunskap i CRM-system, ex. Salesforce

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

Som person är du lättlärd, sätter kunden i fokus och har målsättning att högklassig service. Du har god samarbetsförmåga, är kommunikativ samt mån om relationer du skapar. Du har skinn på näsan och vågar visa framfötterna genom att ställa frågor. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Förändringsbenägen
- Hjälpsam
- Stresstolerant
- Ansvarstagande
- Energisk

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Information om bolag delges i telefonavstämning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 april 2025
  • Ansök senast: 15 maj 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010