Kundservicemedarbetare till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Heimstaden växer så det knakar och till vårt härliga gäng i Kundservicegruppen söker vi nu en kollega för att stärka vårt arbete med att skapa en trivsam och trygg boendemiljö för våra hyresgäster.


Tänk att få vara en del av ett team som är navet i många delar av företaget – där du får hjälpa våra kunder med sina utmaningar varje dag samtidigt som du stöttar dina kollegor. Brinner du för att göra andra nöjda men samtidigt även utmana genom egna förslag och lösningar? Och är du helt orädd för att prata i telefon med nya människor? Då är du definitivt någon som borde söka till oss på Heimstaden!


Rollen 


I denna roll kommer du ingå som en del av vårt team på Kundservice som idag består av ett gäng härliga och oerhört service-minded kollegor. Det är ett glatt gäng med mängder av olika kompetenser och erfarenheter, vilket gör teamet så bra som det idag är.  


Nu behöver vi förstärkning och vår dröm är att få in någon som kompletterar gruppen på ett nytt sätt, gärna med it-och teknikkunskaper samt erfarenhet från fastighetsbranschen.


Vi jobbar idag bland annat i program som Vitec samt Kundo Chat-Mail-Forum samt Teamsintegrerad växel – kan du ett eller flera av dessa system kommer vi jubla – om du istället kan andra liknande system, är vi övertygade om att du kan lära dig våra på ett kick!  


Det är meriterande med gymnasiekompetens men ännu viktigare är att du har en stor social förmåga, då vi dagligen kommunicerar både i tal och skrift. Du behöver därmed kunna uttrycka dig på svenska och engelska – fler språk är mycket meriterande då våra hyresgäster kommer från hela världen.  


Heimstaden


Våra värderingar är oerhört viktiga för oss; Care, Share och Dare. Här har alla våra medarbetare ansvar för att dessa genomsyras i vardagen, i både smått och stort. Läs gärna mer om vad våra medarbetare tycker om hur det är att jobba hos oss: https://heimstaden.com/jobba-har/


Ansökan


CV välkomnas senast den 3 september 2022. Vi kan komma att göra löpande urval och intervjuer så vi välkomnar din ansökan redan idag.


Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller  https://sri.se/faq-kandidat-bakgrundskontroll/

Kontaktpersoner på detta företaget

Helena Sahlberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Heimstaden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 augusti 2023
  • Ansök senast: 3 september 2023

Besöksadress

Hagtornsgatan 9
None

Postadress

Hagtornsgatan 9
Gävle, 80282

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024