Kundservicemedarbetare till Svarsservice i Spanien!

Kundservicemedarbetare till Svarsservice i Spanien!

Arbetsbeskrivning

Till vår klient söker vi efter nya kundservicemedarbetare till deras Svarsservice.

Du kommer att arbeta ifrån vårt nya, fräscha kontor i Fuengirola, Spanien.

Har du erfarenhet av kundsupport över telefon och brinner för att få nöjda och återkommande kunder? Då kan du vara den vi söker!

Att jobba med kundsupport

Den här tjänsten innebär att du tar emot inkommande samtal från kunder där du på ett serviceinriktat och professionellt sätt lyssnar, guidar, dokumenterar och förmedlar ärendet till rätt verkstad. Tempot är högt och du behöver vara effektiv, noggrann och kvalitetsmedveten i ditt arbetssätt.



Är du rätt person för jobbet?

Jobbet passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med kundsamtal, återkoppling och handläggning. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av kundsupport och att arbeta över telefon.



Vi söker dig som:

* Gillar att jobba i ett högt tempo

Är noggrann och strukturerad

Van att arbeta via telefon och dator

Behärskar professionell svenska i tal och skrift



Vi erbjuder dig:

Heltidstjänst

Fast månadslön

Semesterersättning

Friskvårdsbidrag

Del i ett nytt spännande team

Goda utvecklingsmöjligheter





Nordens ledande bildelskedja

Vår klient är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. De gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Sortimentet består av högkvalitativa och prisvärda reservdelar för den moderna europeiska bilparken. De stöttar även ett 50-tal bilverkstäder runt landet med support till deras kunder.





Vilka är vi på Voicedesk?

Voicedesk är en helhetsleverantör inom kundservice och tillhandahåller lösningar inom nischen kundservice och försäljning. Vi utmanar marknaden genom att hålla en högre kvalitetsnivå och ha mer kundanpassade lösningar inom Outsourcing av kundservice, Ärendehantering, Rekrytering och Outsourcing av Administrativa uppgifter. Våra tjänster anpassas alltid efter kundens behov. Med vår assistans kan kunden fokusera på sin kärnverksamhet och vara trygg i vetskapen om att företaget representeras på ett professionellt sätt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Voicedesk
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2021
  • Ansök senast: 28 oktober 2021

Liknande jobb


20 april 2024