Kundservicemedarbetare till Telia

Kundservicemedarbetare till Telia

Arbetsbeskrivning

Sprio söker en serviceinriktad och social person som vill utvecklas på telecomföretaget Telia i en bred och varierande roll. Du erbjuds en fantastisk möjlighet att utvecklas inom teknisk support, merförsäljning och rådgivning i ett ungt och innovativt kundservicegäng i Stockholm.

I rollen som kundservicemedarbetare får du hjälpa till i samtliga inkommande ärenden, vilket innebär en stor variation i ditt arbete. Du vägleder Telias kunder kring enklare teknisk support, fakturafrågor, beställningar och avtal. Du kommer utöver detta att ha en rådgivande funktion där du hjälper kunder inom det stora produktutbudet som innefattar bl.a. mobiltelefoner och abonnemang. Det förekommer även till viss del merförsäljning vilket passar dig som vill utvecklas mer inom detta område.

Vi söker dig som: 
- Är social, utåtriktad och målinriktad
- Är öppen för förändringar och vill utvecklas tillsammans
- Har stark känsla för service och vill lära dig nya saker
- Flytande i tal och skrift på svenska och engelska

Du erbjuds:
- Ung och modern arbetsplats med eget gym
- Varierande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- Inledande och fullt betald utbildning
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal
- Möjlighet till bonus




Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider. Telefon: måndag-fredag kl 08.00-19.00 samt lördagar 10.00-18.00. Chatt: måndag-fredag kl 08.00-21.00 samt lördagar 10.00-21.00.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio AB
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 augusti 2020
  • Ansök senast: 11 september 2020

Besöksadress

St Eriksgatan 117
None

Postadress

St Eriksgatan 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb