OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår uppdragsgivare som är ledande inom tidningar och magasin söker vi 6 medarbetare till dess kundtjänst i Sverige.
Som kundservicemedarbetare är du ansiktet utåt mot kunder och arbetar för att upprätthålla god service och detta även med inriktning på försäljning. Arbetet utförs i ett kontorslandskap där miljön genomsyras av säljanda och resultatfokus. Arbetet som kundservicemedarbetare innebär en stor variation då bearbetning av såväl befintliga som nya kunder ingår i dina arbetsuppgifter. För att trivas måste du vara stresstålig och vilja uppnå resultat.
Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, klarar stress, brinner för service och är lyhörd för kundens behov och klarar av ett stillasittande arbete med telefon som redskap.
Arbetsuppgifterna består i att
• Aktivt ta reda på kundens behov och ge kunden den bästa servicen och det bästa erbjudandet.
• Besvara frågor om kundens abonnemang och faktura av prenumerationer
• Ta emot samtal från kunder
• Arbetet som kundservicemedarbetare innebär en stor variation då bearbetning av såväl befintliga som nya kunder ingår i dina arbetsuppgifter.
Kvalifikationer
Du har:
• Gymnasiebetyg i engelska och svenska A
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga
• Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga
• Övriga språkkunskaper är meriterande.
• Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är ett meriterande
Som medarbetare hos Webhelp så får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coachning.
Vad erbjuder vi?
• Genom utbildar och kontinuerlig coachning får du som medarbetare alla verktyg som krävs för att lyckas.
• Hos oss har du goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär.
• Ett spännande och omväxlande arbete
• Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!
• Friskvårdsbidrag
• Massagebidrag
• Fri frukt och kaffe
Webhelps Värdeord
Webhelps värdeord är: Lead, Learn, Share.
Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.
Webhelps löfte till dig
Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.
Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara;
Fun & Social
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder.
Learning & Growing
Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker.
Challenges & Recognition
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.
Om jobbet
Region
Östersund i Jämtlands län
Arbetstid / Varaktighet
Timanställda (832-anställnng)
Öppettiderna är vardagar 08:00-18:00.
Utbildningsstart sker snarast.
Lön / Förmåner
Fast lön med bonus samt provision
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag
Kontaktpersoner
Niclas Andersson (Operations Manager) 070 208 27 74
Roger Danielsson ( Team Manager) 0706707000
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav
Kontaktpersoner på detta företaget
Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson
Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000