OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Extraarbete i kundtjänst/reception
Vi söker dig som med kort varsel kan ringas in och hjälpa till i vår kundtjänst och/eller reception. Du kanske är mellan två jobb (och tycker att detta är ett bra sätt att få in en fot på ett stort företag) eller är student med flexibel fritid.
I receptionen tar du emot Nettos alla besökare och står för det första, positiva intrycket. I arbetsuppgifterna ingår all hantering av inkommande- samt utgående post, sortering av post, hantering av inkommande telefonsamtal samt vidarekoppling av densamma.
I vår kundtjänst besvarar du telefonsamtal och mail från kunder på ett serviceinriktat sätt. Du registrerar och bearbetar kundtjänstärenden och kommunicerar vidare till berörda avdelningar/ansvariga.
Vi söker dig som är flexibel, lösningsfokuserad, serviceminded, glad samt har en positiv inställning. Jobbet ställer krav på lyhördhet, ordningssinne, god service och förmåga att förbli lugn under perioder av mycket högt tryck på inkommande samtal m.m.
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Varmt välkommen med din ansökan! Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Du ansöker via vår hemsida: www.netto.se
Har du ytterligare frågor är du välkommen att kontakta Tobias Bellmyr, chef kundtjänst/reception via mail tb@netto.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Distriktschef Ole Kristensen
0737-650038
Enrico Stolz
0737-650 024
Distriktschef Jessica Olsson
0767-206007
Distriktschef Ole Kristensen
0737-650038
Distriktschef Philip Johansson
0737-650102
Distriktschef Adrian Caka
0737-650098
Etableringschef Peter Jakobsen