OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Travel Clearing är en ledande expert på reseadministration. Vi levererar digitala betalningslösningar som sänker kostnaderna för alla parter i en affärsresa. Företaget växer kraftigt och behöver nu förstärka sitt support team.
Support
I support handlar allt om kundnöjdhet och trygghet. Vi är där för att få vår lösning att flöda så smidigt som möjligt för alla involverade parter. Därför är kundservice ett nyckelord. Samtidigt är våra lösningar relativt komplexa och kräver en god kunskap i processtänk samt arbete med datorer. Datakunskaper och erfarenheter av att arbeta i direkt kontakt med slutkunder är ett krav.
I tjänsten ingår det att via telefon, mail och dator hantera support mot alla parter i vår värdekedja. Personen vi söker skall vara van vid högt tempo samt erfarenheter inom resebranschen är en fördel.
Supporten är ett team i ständig dialog med olika medarbetare och kunder. En hög grad av social förmåga och inkänning är därför en naturlig del i vardagen.
Utmaningen i rollen är att hela tiden utveckla supporten utifrån företagets tillväxt i både volym och i antalet produkter. Vi måste ständigt tänka i nya banor för att finna lösningar på nya utmaningar. Allt manuellt arbete som kan automatiseras skall automatiseras och alla processer som kan tas bort skall tas bort. Men fortfarande med kundnöjdhet och trygghet som ledstjärnor. Erfarenheter i projektledning är därför en fördel.
Vi är ett innovativt företag i ständig förändring som arbetar hårt med kulturen för att alla parter och avdelningar gemensamt skall känna ansvar gentemot våra kunder, gentemot varandra och våra produkter.
Kompetens
IT- vana och erfarenheter, Svenska och Engelska i tal och skrift.