OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Auriga erbjuder betaltjänster och lösningar, från integrerade kortbetalningar till e-presentkort samt Internetbetalningar. Våra system samlar in, kontrollerar och förmedlar korttransaktioner, oavsett typ av kort. Sedan 1 oktober 2008 heter vi Auriga AB och är ett dotterbolag till det danska bolaget PBS A/S. De senaste 10 åren har vi arbetat under namnet Strålfors Payment och ePayment - tidigare Posten Betalväxel. Våra kunder finns inom handel och vi verkar främst inom Norden. Auriga består av ett 60-tal medarbetare och fortsätter nu expansionen och söker efter nya kompetenta medarbetare till vår Kundsupport.
Dian arbetsuppgifter är: Support till Aurigas kunder och partners. Arbetet består till stor del av administrativt arbete.
Vi vill att du är Proaktiv, engagerad och kan bidra till att skapa öppenhet och förtroende.
Utåtriktad, kan samarbeta och tycker om att ingå i en gemenskap. flexibel och anpassningsbar till förändringar i arbetsformer och prioriteringar. Noggrann, strukturerad och kan arbeta mål- och resultatinriktat.
Vi vänder oss till dig som har minst 3 årig gymnasialutbildning, erfarenhet av kundsupport eller liknande arbetsuppgifter samt god PC-vana, Mycket goda kunskaper i Svenska, såväl i tal som skrift, Du bör kunna engelska samt gärna annat skandinaviskt språk. Erf av kortapplikationer är meriterande. IT-intersse.
Du måste ha svenskt medborgarskap. Inte tidigare varit straffad och du får inte ha anmärkningar hos kronofogdemyndigheten.