Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Uppdragsbeskrivning:
I detta uppdrag kommer du att arbeta med att besvara telefoner, mail och chatt. Du kommer även att hantera enklare administrativa uppgifter, såsom att registrera listor. Som kundservicemedarbetare förväntas du leverera hög service via telefon, chatt och mail, hålla dig uppdaterad om företagets produkter och tjänster samt ha god systemkunskap för att snabbt kunna navigera i systemen. Du ska också kunna formulera dig väl i skrift och vara en stark lagspelare.
För att trivas i rollen krävs en stresstålig och flexibel person som kan hantera förändringar inom kundservicen, särskilt inom energibranschen. Företaget värdesätter mod, ansvar och engagemang, vilket är ledorden i deras arbete. Det är också viktigt att du bidrar till utvecklingen av kundservicefunktionen. Branschen är i ständig förändring och teamet består av härliga och engagerade kollegor.
Skallkrav:
Positiv attityd, ansvarstagande och lösningsfokuserad
Serviceinriktad och god samarbetsförmåga
Tidigare erfarenhet av kundservice eller annan typ av kundbemötande mot konsument



Börkrav:
Tidigare erfarenhet från energibranschen eller annan teknisk support där komplexa samtal ingått
Förmåga att hantera svåra kundsamtal, exempelvis med kunder som har ekonomiska bekymmer eller liknande oro

Vi erbjuder bra lön och förmåner för rätt person.
Om detta låter intressant, och du passar in på beskrivningen - då vill vi gärna prata med dig och berätta mer!
Ansök genom att skicka in ditt CV till rekrytering@doerbemanning.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: D E & P Consulting AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2025
  • Ansök senast: 7 mars 2025

Postadress

Solbergsvägen 3
Sävedalen, 43360

Liknande jobb


24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010