Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Vi söker en glad och positiv medarbetare till vår kundsupport.Flygkortet i Sverige AB har funnits sedan slutet av mars 2006.Vårt kontor ligger i Solna.Flygkortet i Sverige AB är den första grossisten av lågprisstolar inom flygindustrin.Vi förmedlar över kapacitet hos etablerade flygbolag och sänker kostnaderna för våra resenärer.Som resenär betalar du för mellan två och tio resor i förväg, oavsett destination eller flygbolag som vi har i vårt program, och kan sedan använda Flygkortet under ett år från inköps datum.De bolag som Flygkortet samarbetar med, landar som regel på centralt belägna flygplatser.Alla bokningar görs via Internet eller Amadeus, GDS, bokningssystem. Dina arbetsuppgifter blir, Att ta emot samtal från våra kunder och hjälpa dem med deras frågor samt bokningar av resor för kund och detta främst genom telefon, e-post.Att hjälpa till på kontoret/kundsupporten med löpande samt dagliga sysslor.Vi har kontoret öppet vardagar mellan 08.00 - 17.00. Vi söker dig som är, Glad, positiv och öppen för snabba ändringar.Sälj inriktad.Van att arbeta med datorer och Internet, ett krav.Datakörkort är meriterande.Van att arbeta med telefonservice samt kundsupport.Ordningsam och kan arbeta självständigt och har en proffsig hållning till ditt arbete.Duktig att uttrycka/formulera dig skriftligt och verbalt på svenska och engelska.Har du ett andra språk är det meriterande.Att du har god social kompetens, lätt för att samarbeta.Att du kan hantera stressiga situationer.Du kommer att få nödvändig intern utbildning för att klara av arbetsuppgifterna.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010