Kundsupport / Affärssystem

Kundsupport / Affärssystem

Arbetsbeskrivning

Vi vill ge våra kunder den bästa supporten! Är du en del av den?


Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq! Tillsammans skapar vi framtidens arbetsplats som ska ge oss trygghet och harmoni i vår vardag. Förmåner såsom incitamentsprogram, friskvårdsbidrag och tjänstepension är något som samtliga anställa får ta del av.


Om tjänsten
Arbetsuppgifterna i supporten är mycket varierande men ärenden som hanteras har i regel en förankring i affärssystemet Microsoft D365 Business Central (NAV). Tjänsten innebär att supportera våra kunder på egen hand och beroende på ärendets karaktär eskalera vidare till övrig organisation och partners. Tjänsten innebär även stort fokus på kundservice och kundtillfredsställelse.


Vanliga arbetsuppgifter
Vanliga arbetsuppgifter innefattar att främst via mail, men även till viss del telefon, ta emot och slussa in ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Ärendena ska sedan hanteras, antingen av dig själv i den mån som är möjligt, eller eskaleras vidare på lämpligt sätt. En röd tråd genom det arbetet är att hela tiden hålla kunden informerad och uppdaterad om status samt att följa upp ärendena och säkerställa att de avslutas. En annan viktig uppgift är att övervaka tjänsterna i våra kunders system och vidta åtgärd ifall det krävs.


Kvalifikationer
Som person är du engagerad, flexibel, noggrann och bra på att bygga relationer. Du motiveras av att nå avslut och ser möjligheter istället för problem.


Du har dessutom:
En god teoretisk utbildning från systemvetenskaplig linje från högskola eller motsvarande
Kunskap kring verksamhetsövergripande systemstöd och/eller mjukvaruteknik kopplat till Microsofts produkter
God förmåga att kommunicera effektivt och tydligt i både tal och skrift på svenska och engelska
Körkort och tillgång till bil då visst arbete kan behöva utföras hos kund



Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan och hoppas höras inom kort. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och ser därför att du skickar in din ansökan snarast. Ansökan skickas via mail till Martin Rosenqvist, martin.rosenqvist@adbriq.com.


Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Borås
Frågor kring tjänsten/rekryteringsprocessen:
Martin Rosenqvist martin.rosenqvist@adbriq.com mobil 0705–277455


Hoppas vi hörs!
--
adbriq är ett företag vars tjänster skapar värde genom att verksamhetsförståelse kombineras med IT. Vi agerar i hela kedjan från rådgivning till genomförande och support. Hos våra specialister finns djup kunskap om affärssystemet D365 BC / TRIMIT. Våra kunder är mindre till medelstora och främst verksamma inom handel med mode-, sport- och profilprodukter. Genom långa och nära relationer skapas de bästa förutsättningarna för framgångsrikt samarbete. Vi har en vision om att växa balanserat i takt med våra kunders behov.
www.adbriq.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: adbriq AB Borås
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2021
  • Ansök senast: 1 december 2021

Postadress

Bryggaregatan 19
Borås, 50338

Liknande jobb


30 november 2021