Kundsupport / Kundservicemedarbetare till Dagab

Kundsupport / Kundservicemedarbetare till Dagab

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Dagab. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom b.la. Hemköp, Willys, Snabbgross, Urban Deli, Mat.se, Citygross och Apohem. De utvecklar även sina egna varumärken som Garant, Eldorado och Såklart. Dagab har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet genom att driva och utveckla koncernens sortiment, inköp och logistik. Dagab omsätter drygt 48 miljarder kronor (2020) och ingår i Axfood AB som är noterat på Nasdaq OMX Stockholm ABs Large Cap-lista. Verksamheten vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport - till hur man agerar mot sina medarbetare. På så sätt ger Dagab sina kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val. Hos Dagab får du möjlighet att vara med och påverka det vardagliga livet för en sisådär tio miljoner människor, förstå då hur viktiga medarbetarna är för dom.

Arbetsuppgifter:

Ditt huvudsakliga ansvarsområde är att hantera inkommande ärenden direkt från Axfoodkoncernens butikskedjor och externa kunder såsom b.la. OKQ8, Pressbyrån, 7-Eleven rörande främst produktfrågor och reklamationer. Inom Dagab Butikssupport hanteras dagligen ca 700 ärenden inom varuflöden och logistik via telefon och e-post. De främsta arbetsuppgifterna är att besvara leveransfrågor, besvara orderfrågor, efterlysa saknade varor och hantera reklamationer. För att kunna hjälpa kunderna i butik har du kontakt med flera delar i organisationen, allt från närmsta kollegorna i supporten till transport, inköp och lager i olika delar av landet.

Du ingår i ett team på 14 personer och för att skapa en förståelse för företagets kvalitet och arbetssätt erbjuds du en introduktionsutbildning. Arbetstiderna är rullande schema vardagar: 06:00-15:00, 07:00-16:00, 08:00-17:00 eller 10:00-19:00. Helgarbete förekommer var 7:e vecka.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• God systemvana och kunnig i Office-paketet
• Flytande i svenska i tal och skrift
• Erfarenhet av order-, reklamations- och ärendehanteringssystem är meriterande
• Tidigare erfarenhet från kundservice och/eller kundtjänst är meriterande

Som person har du en hög servicekänsla med ett intresse och förmåga att hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera lösningar gentemot företagets kunder. Du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Då du har många kontaktytor i det dagliga arbetet så tror vi att du trivs i samarbete med andra och har en god kommunikativ förmåga. Vissa dagar är tempot högt med fullt tryck på telefon och mail. Då är det viktigt att du kan behålla lugnet, prioritera de viktigaste uppgifterna och bibehålla strukturen i ditt arbete.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Jönköping, heltid, kundtjänst, kundservicemedarbetare, kundsupport, Axfood, Dagab, FMCG, dagligvaruhandeln, logistik

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 juni 2022
  • Ansök senast: 11 juli 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Kundservice på deltid

Kundservice på deltid

26 april 2024

Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

26 april 2024