Kundsupport / Kundtjänst till vår kund i Solna

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:

Vår kund som är inom tillverkning och försäljning av medaljer och pins till stora sportevenemang samt till alla uniformsanvändare såsom polis, försvar, tull, rederier och flygbolag etc söker omgående en medarbetare till sin kundsupport / kundtjänst. Uppdraget är på heltid och är tänkt att starta omgående till och med den sista december, med möjlighet till förlängning.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.


Arbetsuppgifter:

Som kundsupport / kundtjänst kommer du att ingå i ett team där dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att ta hand om ordermottagning och kundsupport via telefon och e-post. Registrering av olika kundorder i företagets affärssystem samt administration kring order och kundärenden. Kontakt med leverantörer från företagets fabrik avseende egenproducerade produkter. . Samt att avlasta säljarna i säljärenden och vara behjälplig att ta fram efterfrågad information.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ordermottagning och kundsupport via telefon och e-post. Kunna vägleda kunder att lägga order i webbshopar.
- Registrering av olika kundorder i bolagets affärssystem samt sköta all administration kring
order och kundärenden. T ex korrektur, godssökning, leveransförfrågningar, krediteringar etc.
- Kontakt med vår fabrik avseende egenproducerade produkter, t ex prisförfrågningar, leveransförfrågningar etc.
- Avlasta säljarna i säljärenden, kundförfrågningar etc. och vara behjälplig att ta fram efterfrågad information.


Din bakgrund:

Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i form kundsupport / kundtjänst. Du ska vara en van systemanvändare samt att du känner dig bekväm med engelska i tal och skrift.

Som person är du ansvarstagande, kommunikativ och känner en hög grad av servicekänsla. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare som stöttar dina kollegor och arbetar mot gemensamma mål.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!


Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Molin
08 545 28 302
Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305
Lisa Karbelius
08-545 28 303
Helena Elvin Guillemain
08 545 28 305
Helena Elvin Guillemain
08-54528305
Pernilla Molin
08-545 28 302
Lisa Karbelius
08-545 283 03
Pernilla Molin
08-54528302
Lisa Karbelius
08-54528303
Helena Elvin Guillemain
0854528305

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 17 oktober 2016

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Technical Support Specialist

Technical Support Specialist

17 juni 2024